Która śruba jest do czego ??
jak kupilem auto ta większa(bliżej) była wkręcona na max, nie znam sie na tym ale pomyślałem ze żadna regulacja nie powinna być wkręcona na max, wykręciłem ją 2,5 obrotu i teraz moge podczas jazdy na gazie dołozyć gaz do dechy i auto sie zbiera zamiast zmulać Z Ciekawości chce wiedzieć do czego to jest ?? a Ta ruga śrubka ??
regulacja LPG
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14518
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
jedna jest do "wolnych obrotów", piszę w cudzysłowiu bo to kanał obejściowy (bypass) gazu przy wolnych obrotach. Druga to tzw "czułość" - śruba regulująca napięcie sprężyny dociskającej membranę. Ona wpływa na to jakiej siły podciśnienia potrzebuje membrana aby się odchylić i wpuścić gaz. Jednak aby powiedzieć która jest która to byś musiał podać typ parownika lub trochę poszukać w necie
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"