reduktor BRC AT90E - odpowiedniki ?
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
bo po tej focie nie da sie rozeznać akurat I i II generacja różnią się w zasadzie tylko obecnością silnika krokowego sterowanego przez komp gazowy na podstawie sygnałów z sondy lambda
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
lordpablo, powiem tak - II generacja instalacji gazowych to efekt wprowadzenia przepisu zobowiązującego do posiadania w instalacjach gazowych elektronicznego systemu reagującego na zmiany jakości spalin (ekologia). Wprowadzono więc krokowiec Zawór ręczny powinien znajdować się w każdej butli - to z kolei względy bezpieczeństwa. Zawory elektromagnetyczne sa też w I generacji i zależy to od rodzaju (producenta) instalacji. Ja mam np 3 elektrozawory w swojej II generacji - przy filtrze gazu, parowniku i butli. Ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby było ich i dziesięć...
ale koniec o tym bo nie ma sensu powielac tematu...
ale koniec o tym bo nie ma sensu powielac tematu...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
może i tak ja mówie na przykłądzie instalacji, które miałem lub mam, w Samarze miałem taką zwykłą podstawowa i tam były dwa ręczne zawory a w Essim przy butli jest jeden taki a drugi taki, jak kolo wczoraj wymieniał mi filtr gazu to poprostu delikatnie poluzował przewód od gazu przy parowniku, ulotniło się to co było w przewodzie i poprostu zdjął filt a w zbiorniku niczego nie zakręcał
a ja nie mam bladego pojecia ktora mam generacje,
Yagr, mowisz ze II charakteryzuje sie obecnoscia krokowca?? to chyba powinienem miec go wymienionego na fakturce za instalacje
Yagr, mowisz ze II charakteryzuje sie obecnoscia krokowca?? to chyba powinienem miec go wymienionego na fakturce za instalacje
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
http://www.rybacki.pl/query/query_lista.php?kat=21
tu są schematy instalacji oraz ich części składowe
tu są schematy instalacji oraz ich części składowe
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
najprostszy sposób: w I gen na wężu gazowym między reduktorem a mixerem jest śruba regulacyjna (register) a w II gen jest tam silniczek krokowy (ustrojstwo z 4 kabelkami ) Były też instalacje II gen. mające i krokowiec i register.
register wygląda tak: http://www.pasieka.superhost.pl/images/reg.jpg
silnik krokowy wygląda tak: http://www.pasieka.superhost.pl/images/krok1.jpg
register wygląda tak: http://www.pasieka.superhost.pl/images/reg.jpg
silnik krokowy wygląda tak: http://www.pasieka.superhost.pl/images/krok1.jpg
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Też tak mam.lordpablo pisze:zwykłą podstawowa i tam były dwa ręczne zawory
Całkiem nie potrzebnie.Wystarczy przy wyłączonym zapłonie poluzować śrubę na klucz "13",która dociska obudowę filtra do elektrozaworu, a którą i tak musi odkręcić wymieniając filtr.lordpablo pisze: jak kolo wczoraj wymieniał mi filtr gazu to poprostu delikatnie poluzował przewód od gazu przy parowniku,
ta moja naprawa idzie mi jak krew z nosa (ale wierze ze mi sie uda)
narazie poodlaczalem (prawie) wszystkie weze od reduktora. pozostal mi tylko wezyk na drodze reduktor <=> butla. skubanstwo sie niezle trzyma, a dojscie kluczem jest mocno srednie. jak krece sruba, to obraca sie caly element z filtrem gazu.
z braku garazu jestem zmuszony robic to na parkingu, a niestety juz sie szybko zaczyna robic ciemno
narazie poodlaczalem (prawie) wszystkie weze od reduktora. pozostal mi tylko wezyk na drodze reduktor <=> butla. skubanstwo sie niezle trzyma, a dojscie kluczem jest mocno srednie. jak krece sruba, to obraca sie caly element z filtrem gazu.
z braku garazu jestem zmuszony robic to na parkingu, a niestety juz sie szybko zaczyna robic ciemno
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l