Strona 1 z 1

dusi go na wolnych obrotach

: 03 wrz 2007, 08:37
autor: lukasz
Takie pytanko widzialem w innych postach ze jak przerywa silnik to oznaka ze na przewodach moze byc przebicie. U mnie jest sytuacja ze przerywanie jest tylko przy niskich obrotach-ponizej 2000 na wysokim biegu jak sie przyspiesza....swiece wymienione...czy moze byc jakas jeszcze przyczyna???

: 03 wrz 2007, 10:19
autor: darcun4
lukasz pisze:to oznaka ze na przewodach moze byc przebicie.
Sprawdź po ciemku wieczorem i na zimnym silniku.

: 03 wrz 2007, 11:02
autor: Yagr
Tak jak darcun napisał, sprawdź po ciemku - dobrze wtedy widać iskrzenie kabli. A co do tego przerywania na wolnych i zanikającym objawie na wysokich... po prostu przy większych obrotach nie jesteś w stanie zauważyć "wypadającej" iskry - za szybko jest jeden błysk po drugim - no chyba że kryzys przewodów się pogłębia i tych "wypadnięć" iskry jest coraz więcej ;)

: 03 wrz 2007, 14:40
autor: mikruss
Sprawdz czy ci dymi na czarno jak depniesz gazu no i sprawdz cisnienie na cylindrach. U mnie Cisnienia na garach brak (na dwoch) no i glowicu do remontu gniazda powypalane ze szkoda gadac i wlasnie mniej wiecej takie objawy-na wolnych zamulal a nawet gasl a na wysokich jakos tam jechal.

: 12 paź 2007, 23:26
autor: Gelo-LBN
U mnie jest podobny problem na benzynie, jednak na gazie nic go nie szarpie
Co to może być??

: 10 lis 2007, 17:17
autor: Mercino
A mam pytanie czy lepiej zainwestować w kable do świec i świece niemieckie Kraft czy moga być polskie odpowiedniki? Co polecacie? Macie coś sprawdzonego?

: 10 lis 2007, 17:23
autor: Jamszoł
W akie Polskie ? - Iskry chcesz kupować ?
Kup Krafta albo lepiej NGK

: 10 lis 2007, 22:41
autor: cidzej
Gelo-LBN pisze:U mnie jest podobny problem na benzynie, jednak na gazie nic go nie szarpie
Co to może być??
u ciebie prawdopodobnie wystepuje problem z ktoryms z czujnikow - czesc czujnikow nie bierze udzialu w pracy silnika w momencie przejscia na gaz dla tego na gazie jest dobrze. na poczatek wypnij czujnik predkosci jazdy (jeśli taki posiadasz) - jest pomiedzy linka od predkosciomierza a skrzynia biegow - taki pierscien, wychodza z niego 3 kabelki z wtyczka

: 11 lis 2007, 01:49
autor: Yagr
U mnie jest podobny problem na benzynie, jednak na gazie nic go nie szarpie
Co to może być??
poruszaj kabelkami (możesz też pomierzyć opór) wtryskiwaczy. U mnie podobny objaw był też przy zsuniętym wężyku z map sensora. Ale przyczyn może być więcej na komputerze dostosowanym do gazu zaczynając a na jakimś czujniku - jak napisał cidzej - kończąc.

: 11 lis 2007, 11:24
autor: cidzej
Yagr pisze:
U mnie jest podobny problem na benzynie, jednak na gazie nic go nie szarpie
Co to może być??
poruszaj kabelkami (możesz też pomierzyć opór) wtryskiwaczy.
Grzesiu - WTRYSKIWACZA ! 1.4 ma tylko jeden wtryskiwacz :) poza tym specjalnie bym sie nim nie zajmowal - tam nie ma co sie popsuc. jakby cos z nim bylo nie tak to auto wogole by nie jezdzilo. generalnie nie majstrowlabym przy wtryskiwaczu. sprawdz MAPa, czujnik predkosci jazdy no i stan izolacji na potencjometrze przepustnicy.

poza tym o 1.4 mozna juz encyklopedie napisac an podstawie tego forum- proponuje skorzystac z opcji http://siec.no-ip.com/forum/search.php

: 11 lis 2007, 14:42
autor: Yagr
cidzej pisze:Grzesiu - WTRYSKIWACZA ! 1.4 ma tylko jeden wtryskiwacz
he he, sorry, tak się zasugerowałem moimi niedawnymi przygodami że nawet nie spojrzałem na silnik o którym piszecie :oops: ;) ale to połączenie MAP'a można sprawdzić ;)