Strona 1 z 3
tuleje matalowo gumowe tylnej belki, tylne zawiesze- wymiana
: 09 sie 2007, 10:45
autor: orion
kurcze mam taki problem, kiedyś w necie widziałem fotorelację z wymiany tulejek tylnych wahaczy a teraz za hu hu nie mogę znaleźć.
Dlatego mam prośbę jeżeli ktoś może to niech zamieści link do tego.
Z góry dzięki
: 09 sie 2007, 10:56
autor: Yagr
: 09 sie 2007, 11:05
autor: orion
dzięki wielkie jakąś zaćmę chyba miałem
i oczywiście pomógł
: 09 sie 2007, 11:17
autor: Yagr
no problem

: 20 sie 2007, 21:01
autor: orion
normalnie wkurzyłem się jak nie wiem co. Wyciągam tylną belkę razem z amorami, z wachaczy wyciągam starą zużytą tuleję biorę nową i kurna h.. ta nowa ma o około 15mm większą średnicę, sklep już zamknięty więc d..a blada nie będzie jutro jazdy a wóz potrzebny.
Dlatego mam pytanie czy ktoś wie czy po 95r dawali większe tuleje, może ma ktoś dostęp do programu serwisowego.
poniżej zdjęcia porównawcze
: 20 sie 2007, 23:29
autor: lordpablo
wiesz jak patrzę na
www.ford.sklep.pl to po rysunkach widać że te tuleje trochę się różnią
chybaa taka by Ci pasowała
INDEKS TOWARU: 6745350
- Fiesta 01/1989 - 08/1995
- Escort wszystkie typy 08/1990 - 01/1995
- Escort kombi 01/1995 - 08/1995
: 20 sie 2007, 23:36
autor: cashy
...ale kiszka, sprzedali Ci tuleje od innego modelu. Wygladaja tak samo, rozmiar "deko" inny...
Intercars ??

: 20 sie 2007, 23:45
autor: orion
cashy pisze:Intercars ??

nie Kamiś

, to taki moj znajomy który prowadzi swój sklep często ma lepsze ceny niż intercars lub fota
jutro mi odmieni, ale nie mam czym jeździć i to najgorsze
Masz rację Paweł te które opisujesz są identyczne jak oryginały
: 20 sie 2007, 23:50
autor: lordpablo
a jak Łukasz wyjąłeś tuleje, na prasie???
: 20 sie 2007, 23:57
autor: orion
lordpablo pisze:a jak Łukasz wyjąłeś tuleje, na prasie???
co Ty, duży śrubokręt do dobijania młotek 30sekund i gotowe, wychodzą bez problemu, tylko jak bębny odkręcałem to śie jedna śruba zapiekła o urwałem, jutro zrobię zdjęcia i opis
: 21 sie 2007, 02:09
autor: cashy
orioninblue pisze:lordpablo pisze:a jak Łukasz wyjąłeś tuleje, na prasie???
co Ty, duży śrubokręt do dobijania młotek 30sekund i gotowe, wychodzą bez problemu, tylko jak bębny odkręcałem to śie jedna śruba zapiekła o urwałem, jutro zrobię zdjęcia i opis
..."troche" inwazyjna metoda. Pewnie sie zmachałeś, nie prosciej było wycisnąć sposobem ? No chyba ze były mocno zuzyte

Mam nadzieje ze nie bedziesz podbnie zakładał nowych
Ja zmieniłem te tuleje bez sensu. Uparłem sie ze wymienie wszystkoco gumowe w całym zawieszeniu

Po wycisnieciu okazało sie ze stare nie okazuja oznak zadnego zuzycia... ale to takie małe ot
: 21 sie 2007, 08:25
autor: emceha
orioninblue pisze:Wyciągam tylną belkę razem z amorami, z wachaczy wyciągam starą zużytą tuleję
Orion troche dużo roboty sobie zrobiłes bo bez wyciągania całej belki sie da to zrobić

Ale ważne że wylazły bez oporu.
: 21 sie 2007, 11:17
autor: orion
emceha pisze:
Orion troche dużo roboty sobie zrobiłes bo bez wyciągania całej belki sie da to zrobić

Ale ważne że wylazły bez oporu
wcale nie dużo, wystarczy tylko po 2 nakrętki trzymające amory od góry odkręcić i wszystko wychodzi razem elegancko, żeby wyciągnąć tuleje rzeczywiście nie trzeba wszystkiego wyciągać ale żeby je wprasować to już raczej muszę mieć całość na wierzchu.
cashy czytaj uważnie, właśnie to jest najprostszy sposób tuleje wychodzą gładko a moje tuleje miały już luz i ta metalowa już nie miała połączenia z gumową, a do tego tak to hałasowało na nierównościach jak tylna półka w escorcie
: 21 sie 2007, 11:53
autor: emceha
A nie piszczało Ci ??? Bo mnie cos z tyłu piszczy i nie wiem co

Mogą to byc silowniki od dachu ale bardziej mi to wygląda na zawiecho.
: 21 sie 2007, 11:58
autor: orion
nie piszczało ale wystarczyła nierówność wielkości pineski i łomot był jakby amortyzatory dobijały, jak wykręciłem śrubę która przechodzi przez tulejkę to tam miałem luz jak cholera i ta metalowa część tulei sama wypadła