Tuning mechaniczny silnika - koszta
Moderator: Moderatorzy
hehe:D
a co myslicie o tym wynalazku?
Bardzo wydajny kompresor elektryczny napędzany
silnikiem o mocy 4-8 KM gwarantuje duży przyrost
mocy i momentu obrotowego.
Produkowany przez TK TURBOS THOMAS KNIGHT,
którego przedstawicielem w Polsce jest AT2000.
Na zdjęciu obok najczęściej instalowany kompresor,
model ESC 350CM, który zapewnia ciśnienie dołado-
wania na poziomie 5-6 PSI. Dzięki takiej sprawności
można , zależnie od pojemności i typu silnika, uzys-
kać 35-50% mocy więcej.
ile to kosztuje wiecie moze? wedlug mnei taka ozdoba powinna kosztowac 50zl bo 5-6PSI to mniej nizbym podlaczyl kompresorek do pompowania opon
a co myslicie o tym wynalazku?
Bardzo wydajny kompresor elektryczny napędzany
silnikiem o mocy 4-8 KM gwarantuje duży przyrost
mocy i momentu obrotowego.
Produkowany przez TK TURBOS THOMAS KNIGHT,
którego przedstawicielem w Polsce jest AT2000.
Na zdjęciu obok najczęściej instalowany kompresor,
model ESC 350CM, który zapewnia ciśnienie dołado-
wania na poziomie 5-6 PSI. Dzięki takiej sprawności
można , zależnie od pojemności i typu silnika, uzys-
kać 35-50% mocy więcej.
ile to kosztuje wiecie moze? wedlug mnei taka ozdoba powinna kosztowac 50zl bo 5-6PSI to mniej nizbym podlaczyl kompresorek do pompowania opon
Ford Mondeo MKIII '02 3.0 V6 ST220 LPG
xxx Fiat Brava SX '99 1.2 16v 82KM LPG
xxx Ford Escort '92 1.6 16v 90KM PB
xxx Fiat Brava SX '99 1.2 16v 82KM LPG
xxx Ford Escort '92 1.6 16v 90KM PB
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
E-turbo, jeśli ma dobrze działać i dawać zauważalny przyrost mocy to musi mieć w aucie porządną instalację elektryczną. W profesjonalnie robionych autach e-turbo ma własne zasilanie z dodatkowych akumulatorów i to najczęściej 24V... ten mały e-turbo od TKT (ESC 350) jest napędzany wg specyfikacji producenta 8 KM silnikiem elektrycznym zasilanym własnie 24V instalacją dodatkową...
http://www.boosthead.com/product.php
http://www.boosthead.com/product.php
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
też tym się interesowałem ale to porażka totalna. Wykresów z hamowni różnych aut nie pokażą bo to jest łamanie praw dot. ochrony danych osobowych! Paranoja.. Co do zasady działania, to działa tylko na "pełnym gazie". Mocy da tyle co i suszarka Nie no poważnie to jest bez sensu tyle kasy wydać, a pytałem to w RQB wg nich ten kompresor za 3500 dałby wzrost coś 30% chyba max, a wiadomo że każdy swoje chwali co nie ? tak więc nie polecam wydawania kasy na suszarki.
Muchowcu jeden ty mi tu nie fanzol, kto pierwszy wymyślił uturbianie RQB co ? I kto się do tego zabierał jak pies do jeża?? (jeż akurat przypadkowy w tym zdaniu) Kto stuningował RQB MS na Gofra III 75PS ?? Odpowiedź brzmi: TY
A i owszem fakt, grila robie już niewiadomo jak długo ale za to bedzie fajny efektos
A co do turbienia to posiadam już:
-wtryski 380ccm (albo 360 czy 370 nie pamietam dokladnie)
-listwa wtryskowa do tychże wtrysków
-kolektor wydechowy pod turbo
-flansza do kolektora
-turbina Garett T3
a więc zostało:
-intercooler
-orurowanie do niego
-zderzak na przeróbkę (właśnie kupuję)
-uszczelka pod głowicę sztuk 2
-płyta alu 1,5mm odprężająca (żeby ją zrobić potrzebuję uszczelkę na wzór)
-strojenie na ecumasterze
no i oczywiście takie pierdułki typu:
-szpilki kolektora
-szpilki głowicy
-wentylator chłodnicy (moze uda się na tym co jest)
-dorobienie down pipe'a
-zmiana środkowego tłumika na przelot bądź wspawanie tam rułki
-wszelkie inne niespodzianki które wynikną w międzyczasie
no i oczywiście poskładanie tego wszystkiego.
Wyłożyłem wam wszystko jak na tacy
Muchowcu jeden ty mi tu nie fanzol, kto pierwszy wymyślił uturbianie RQB co ? I kto się do tego zabierał jak pies do jeża?? (jeż akurat przypadkowy w tym zdaniu) Kto stuningował RQB MS na Gofra III 75PS ?? Odpowiedź brzmi: TY
A i owszem fakt, grila robie już niewiadomo jak długo ale za to bedzie fajny efektos
A co do turbienia to posiadam już:
-wtryski 380ccm (albo 360 czy 370 nie pamietam dokladnie)
-listwa wtryskowa do tychże wtrysków
-kolektor wydechowy pod turbo
-flansza do kolektora
-turbina Garett T3
a więc zostało:
-intercooler
-orurowanie do niego
-zderzak na przeróbkę (właśnie kupuję)
-uszczelka pod głowicę sztuk 2
-płyta alu 1,5mm odprężająca (żeby ją zrobić potrzebuję uszczelkę na wzór)
-strojenie na ecumasterze
no i oczywiście takie pierdułki typu:
-szpilki kolektora
-szpilki głowicy
-wentylator chłodnicy (moze uda się na tym co jest)
-dorobienie down pipe'a
-zmiana środkowego tłumika na przelot bądź wspawanie tam rułki
-wszelkie inne niespodzianki które wynikną w międzyczasie
no i oczywiście poskładanie tego wszystkiego.
Wyłożyłem wam wszystko jak na tacy
He he zamienił stryjek siekierke na kijek Spokojnie jeszcze się Książę ponajeżdża Kiedys kupię jakiegoś zakapióra i CI ta suszarka nie pomoże Nie no żarty żartami ale jestem ciekwa Mariuszowej dłubanki bo spędziliśmy godziny na wymyślaniu sensownych rozwiązań takiej przeróbki i warto by było żeby chociarz jeden z nas doprowadził to do końca bo tak to wyjdzie że zmarnowaliuśmy dużo czasu na klachanie o dupie marynyyezozwierz pisze:Kto stuningował RQB MS na Gofra III 75PS