Strona 3 z 4

: 09 sie 2007, 10:55
autor: Power
Cały czas mi to chodzi po głowie, ale narazie brak funduszy i czasu na modyfikacje:) Marzy mi sie środek z F1:) Z zewnatrz juz zrobiłem to co chciałem, czyli zderzak z miejscem na halce + halogeny, gril chrom, malowane lusterka i listwa z tyłu nad tablicą i progi z RS, tłumik Ultera 80mm,. Alu kupiłem wczesniej także ten wdatek mnie ominął. Audio zmieniłem, także teraz środek musi troche poczekać:)

: 09 sie 2007, 11:05
autor: lucjan
masz foty??

: 09 sie 2007, 11:07
autor: Power
Obrazek

Obrazek

: 09 sie 2007, 11:16
autor: robertford
No to jeszcze orginalna płetwa na bagażnik i będzie w zewnątrz OK.

: 09 sie 2007, 11:26
autor: Power
No własnie zastawnawiałem sie przy okazji zakupu progów, ale jakos nie jestem przekonany.
Jeżeli bym sie zdecydował to napewno nie taki:
Obrazek
Tylko taki(ale bez stopu):
Obrazek

: 09 sie 2007, 12:37
autor: emceha
robertford pisze:No to jeszcze orginalna płetwa na bagażnik
Fuuuuuuj bleeeeeee i wogóle :razz: ale to moje zdanie ;)

: 09 sie 2007, 13:12
autor: robertford
Ja mam ten pierwszy i jestem bardzo zadowolony. Jest stabilniejszy po przykręceniu. Ale to moje zdanie. :mrgreen:

: 17 sie 2008, 10:37
autor: maisto2
Pomysł malowania jest ok ale nie na srebrno , bo to wygląda fatalnie dla mnie wiejski tuning , ale pomalowanie na ciemny kolor jak u kolegi simon wygada na pewno rewelacyjnie, nie wali po oczach i ładnie wygląda, wiec jak masz Silver escorta jak ja nie maluj na Silver bo już będzie za srebrno ale na ciemny metaliczny ładny kolor , jak lancie Y czy merce inne na zewnątrz inne wewnątrz, dobór koloru to juz szukanie na necie desek rozdzielczych innych samochodów w kolorze i przeniesienie to do escorta.Oklejanie folia odpada bo to kawał plastiku rożnie wygięty + miejsce na przyciski, sam tego idealnie nie zrobisz a jak ma wyglądać z daleka ok to szkoda to robić i wydawać kasę w błoto.

: 31 sie 2008, 01:33
autor: Tigerbart
Nie kupuj gotowej okleiny od Hartmann'a z allegro. Przygotowane elementy nie są przystosowane do zaokrąglonych powierzchni, jak np ramka zmiany biegów. Sami zobaczcie, prezentowane gotowe oklejone elementy w aukcjach - wszystkie są na równych, płaskich powierzchiach. Ja kupiłem, i folia marszczy się i pęka na zagięciach. Można wykorzystać tylko te elementy, które mają trafić na płaskie powierzchnie. Bazując na moim przykrym doświadczeniu (-185zł) kup sobie porządną folię z metra i nóż do tapet.

: 31 sie 2008, 09:52
autor: Yagr
Bartek T., nie wiem jak to jest z tym Hartmann'em ale takie folie na zaokrąglenia naciąga się po podgrzaniu np. suszarką - folia się wtedy formuje do kształtu. Nie twierdzę jednak że robienie tego po raz pierwszy i w domowych warunkach da oczekiwany efekt ;)

: 01 wrz 2008, 00:16
autor: Tigerbart
No wiadomo że suszarką, wszystko zgodnie z instrukcją. Problem jest taki, że element do naklejenia ma wadę konstrukcyjną. Składa się on z dwóch warstw, przeźroczystej gumowatej i samej folii z klejem. Mimo podgrzania do ok 60-70 stopni przed naklejniem okazało się niemożliwe przekształcenie tego elementu z płaskiego w "przestrzenny" bez zmarszczenia gumowej warstwy, a co za tym idzie pękania folii, która nie jest rozciągliwa. No nie ma szans żeby zrobić chromową ramkę zmiany biegów z tej okleiny, ni chu...a :evil:

: 07 mar 2011, 13:24
autor: Benko
Odświeżam temat ,ma ktoś pomysł na folie jak okleić w mk 5:?: ? Mam w planach a nie wiem jak zabrać się do oklejenia .Czy to dobry pomysł? :shock:

: 07 mar 2011, 13:31
autor: kris
Benko, a czytałeś posty wcześniejsze? tam chłopaki napisali co i jak ;)

: 07 mar 2011, 13:42
autor: Benko
Czytałem ale mam pytanko czy to pod wpływem ciepła nie odklei się

: 07 mar 2011, 13:53
autor: kris
No fakt faktem,kokpit zwłaszcza latem nagrzewa się tak że można schabowe smarzyć,ale jak się dobrze odtłuści to powinno trzymać ;)