Strona 1 z 1
2 i 4 w szkrzyni nie wskakuje
: 15 lip 2007, 09:42
autor: siutek
tak jak w temacie.
nie zawsze, ale czasem cos "odbije" mojej skrzyni, i w ten czas nie moge wrzucic 2 ani 4, czyli to co jest w dolnej linii (wsteczny wskakuje ok), po jakims czasie problemy znikaja i wchodzi jakby nigdy nic. poprostu nie moge przesunac dzwigni zmiany w dol, na miejsce 2 i 4.
prosze, powiedzcie mi ze to sie da naprawic. bo jak uslysze ze musze qpic skrzynie to sie pochlastam! (juz na liscie zakupow jest parownik do instalacji, bo moj ledwo zipie)
: 15 lip 2007, 11:46
autor: Adaś
może to być wina złej regulacji lewarka chociaż powątpiewam... Wg mnie zawsze sie da jakos naprawić

Ale nie zawsze jest to opłacalne... Musisz rozebrać skrzynie i ocenić co się tam dzieje... Ja niestety u siebie musiałem skrzynie wymieniać... na szrocie zapłaciłem za nią 600zł... Więc jeśli chcesz zaoszczędzić musisz ją sam rozebrać i zobaczyć co jest nie tak... Czasami u mnie było tak, że 4 bieg trzeba było wrzucać inaczej niż normalnie czyli bardziej "odpychać" lewarek... Ale to w momencie jak troche się w korku postało. Poczekaj na rady innych kolegów, bo ja nie jestem w stanie dużo wymyślić

: 15 lip 2007, 11:54
autor: MARKKO
Wuerte pisze:bo ja nie jestem w stanie dużo wymyślić
a jesteś w stanie w ogóle myslec?

ja miałem kiedyś problem z wrzuceniem 1 nawet na postoju trzeba było robić to przez dwójke, popatrz sobie podsamochodem czy wszystko co idze od lewarka do skrzyni jest dobrze poskręcane.
: 15 lip 2007, 13:04
autor: Adriano
Kiedyś w kadecie straciłem 1,3 i wsteczny, ruszałem z 2 i potem 4. Mechanik zrobił to w pół dnia, podobno jakieś wodziki w skrzyni trzeba było wyregulować.
: 15 lip 2007, 13:13
autor: siutek
no jak na zlosc, dzisiaj przyszlo mi holowac golfa, ciagnalem na jedynce ile weszlo, az wyl z bolu, potem trojka, ale o rozpedzeniu sie moglem zapomniec... problem ten wystepuje rowniez jak stoje, z wylaczonym silnikiem.
: 15 lip 2007, 13:43
autor: Vieczur
taki przypadek mialem ostatynio w alfie 156 z niemiec przywiezionej.. po rozebraniu mieszka, lewarka itd okazalo sie ze jakis taki plastik byl pekniety w ktorym pracowala dzwignia zmiany biegow i sie co jakis czas blokowalo.. nie wiem.. moze w escorcie podobnie bedzie...
: 15 lip 2007, 14:31
autor: Jamszoł
Moim zdaniem należy wejść pod samochód i sprawdzić dobrze połączenie lewarka ze skrzynią biegów a w szczególności połączenie tuż przy skrzyni.Możliwe , że tam jest luz i od czasu do czasu łącznik się przesuwa i w tedy ginie 2 i 4 .
: 31 paź 2007, 23:21
autor: siutek
wiecie co?? mechanik zajrzal do skrzyni, tam prawie nie bylo oleju

. wlal mi tyle ile trzeba, i od tamtej pory jak reka odjal, a robil to jakies 3 miesiace temu
