Przeróbka przycisków
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
prawdopodobnioe w mk7 jest tak jak w mk5 - wyciąsz przycisk, wyciągasz ten plastki, który naciskasz i pod nim będzie żarówka z założonym zielonym kondomkiem. albo załóż niebieski kondonek na nią albo wylutuj i zastąp niebieską diodą na 12V. poza tym temat zmiany oświetlenia przycisków i zegarów wałkowany był wiele razy i polecam skorzystać z opcji Szukaj. pozadrawiam i życzę powodzenia
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
nie ma zadnych kondonikow sa to zwykle zaroweczki na 12V ,nie jest to przyklejone jest to zlozone na zaczepy 4 napewno zlamiesz jakiegos byle ci choc dwa zostaly,jutro zrobie opis jak to wyciagnac bo dzis czas na impreze
jest Ford Focus `12 1.6 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
u mnie też są kondonki ale tak jak wspominałem ja mam mk5 więc mogą się rpzyciski różnić
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
W MK 7 nie ma żarówek, a są diody. W podświetleniu przeciwmgielnych i ogrzewania szyb są to diody 3mm 12V. Takich dostać nie idze. Jedynym rozwiązaniem jest wstawić zwykłe (3-3,6V) oraz rezystor ok 600 ohm.
Wyciąganie przycisku jest bardzo proste, podobnie z jego rozebraniem (jest na 2 zatrzaskach). Natępnie trzeba podmienić diodę (nie dostaniesz takich jak są oryginalnie - z wklęsłym środkiem - szerokokątnych), na diodę matową oraz rezystor i wszystko będzie grało. Ja tak zrobiłem z podświetleniem przycisków od przeciwmgłowych, ogrzewania oraz od elektrycznych szyb, a także od regulacji świateł.
Co do pokręteł nawiewu, to jest jedna możliwość. Z powodu, że kolor zielony jest zalaminowany pod wierzchnią warstwą koloru trzeba wyciąć cały znaczek. Ja to zrobiłem narządziami do grawerowania.
Wyciąganie przycisku jest bardzo proste, podobnie z jego rozebraniem (jest na 2 zatrzaskach). Natępnie trzeba podmienić diodę (nie dostaniesz takich jak są oryginalnie - z wklęsłym środkiem - szerokokątnych), na diodę matową oraz rezystor i wszystko będzie grało. Ja tak zrobiłem z podświetleniem przycisków od przeciwmgłowych, ogrzewania oraz od elektrycznych szyb, a także od regulacji świateł.
Co do pokręteł nawiewu, to jest jedna możliwość. Z powodu, że kolor zielony jest zalaminowany pod wierzchnią warstwą koloru trzeba wyciąć cały znaczek. Ja to zrobiłem narządziami do grawerowania.
Ostatnio zmieniony 01 lip 2007, 01:43 przez GonzoG, łącznie zmieniany 1 raz.