15 cm od aku ??? Myślałem, żeby go dać przed samym wzmacniaczem. Ale chyba kumam, że chodzi o to aby w przypadku rozpierdułki kabel nie "puścił" prądu dalej i nie uszkodził rzeczy, obok których biegnie. Z drugiej jednak strony kabel jest solidnie izolowany i biegnie pod listwami i tapicerką więc co mógłby uszkodzić ?pitbull pisze:bezwzględnie bezpiecznik i to MAX 15 cm OD AKUMULATORA.
Podłączenie wzmacniacza
Moderator: Moderatorzy
przy aku jest on ze wzgledow bezpieczenstwa.Np gdybys mial wypadek ,a przewod zostal by rozerwany... pali sie bezpiecznik a nie auto. MOge Ci powiedziec na swoim przykładzie , niemam na auk osłony plastikowej , jadac nagle aku stykał mi maski i zaczeło sie wszystko topic , dobrze ze tylko przewod od masy gdyby nie bezpiecznik to pewnie kabel + tez by poleciał;/
Lepiej dmuchac na zimne. Dla niedowiarków polecam lekture Bartosza Nazara,Norberta Harraka i innych ...... o faktach jak zbudowac car audio (dobre car audio!!)...Mn1s1ek pisze:pitbull napisał/a:
bezwzględnie bezpiecznik i to MAX 15 cm OD AKUMULATORA.
15 cm od aku ??? Myślałem, żeby go dać przed samym wzmacniaczem. Ale chyba kumam, że chodzi o to aby w przypadku rozpierdułki kabel nie "puścił" prądu dalej i nie uszkodził rzeczy, obok których biegnie. Z drugiej jednak strony kabel jest solidnie izolowany i biegnie pod listwami i tapicerką więc co mógłby uszkodzić ?
Mam jeszcze jedno pytanie:
Moje radyjko nie ma wyjścia na wzmaka więc podłączać będę bezpośrednio z kabli głośnikowych. Mój wzacniacz ma wejścia hi-input ale są one w postaci gniazd RCA (chincze) więc będę musiał na końcówkach swoich kabli głośnikowych polutować wtyki RCA. I tu pytania o rozkład plusów i minusów na tych wtykach;
[center]
[/center]
Wydaje mi się, że jest to tak jak na powyższym rysunku ale wolę się upewnić. Tak to jest ?
Moje radyjko nie ma wyjścia na wzmaka więc podłączać będę bezpośrednio z kabli głośnikowych. Mój wzacniacz ma wejścia hi-input ale są one w postaci gniazd RCA (chincze) więc będę musiał na końcówkach swoich kabli głośnikowych polutować wtyki RCA. I tu pytania o rozkład plusów i minusów na tych wtykach;
[center]
[/center]
Wydaje mi się, że jest to tak jak na powyższym rysunku ale wolę się upewnić. Tak to jest ?
http://allegro.pl/item192663563_hurt_br ... pter_.html nie lepiej juz kupic to? zreszta zaczynasz z drugiej strony z CA lepiej bylo kupic porzadne radio a pozniej bawic sie w tuby , wzmacniacze itp.Wiadomo Cos Ci tam bedzie grało ale efekt nie powali na kolana
Nie potrzebuję efektu powalającego na kolana - przerabialiśmy już to.trawa71 pisze:http://allegro.pl/item192663563_hurt_br ... pter_.html nie lepiej juz kupic to? zreszta zaczynasz z drugiej strony z CA lepiej bylo kupic porzadne radio a pozniej bawic sie w tuby , wzmacniacze itp.Wiadomo Cos Ci tam bedzie grało ale efekt nie powali na kolana
Chciałem tylko wiedzieć czy we wtyku RCA minus jest na obudowie a plus na bolcu czy odwrotnie ?
wydaje mi sie ze jest tak jak mówisz ale poczekaj jeszcze na innych.Mn1s1ek pisze:Nie potrzebuję efektu powalającego na kolana - przerabialiśmy już to.trawa71 pisze:http://allegro.pl/item192663563_hurt_br ... pter_.html nie lepiej juz kupic to? zreszta zaczynasz z drugiej strony z CA lepiej bylo kupic porzadne radio a pozniej bawic sie w tuby , wzmacniacze itp.Wiadomo Cos Ci tam bedzie grało ale efekt nie powali na kolana
Chciałem tylko wiedzieć czy we wtyku RCA minus jest na obudowie a plus na bolcu czy odwrotnie ?
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
tak jest na 100%, a jak nie jestescie pewni to sie nie wypowiadajcie bo kolega bedzie czekal w ten sposob az sie pol forum wypowie i nigdy tego sprzetu nei podlaczy
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Mn1s1ek, tylko nie pomyl high level imput z low level imput bo spalisz wejscie we wzmacniaczu
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Mn1s1ek, wytyczne są jak się robi sprzęt hi fi - najtańszym kosztem to możesz sobie użyć tego kabla od odkurzacza
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415