Strona 1 z 1
Mechanizm wycieraczek
: 06 maja 2007, 22:05
autor: wizard82
Witam!
Mam problem z ramieniem wycieraczki od strony kierowcy, tym ramieniem pod maską. wystarczy je leciutko podnieść i spada z połączenia kulowego. Czy da się to jakoś naprawić? Czy trzeba wymienić całe to ramie?
: 07 maja 2007, 00:33
autor: Jamszoł
Połączenie kulowe - z jednej strony masz kulę a z drugiej wgłębienie w którym ta kula się trzyma .
A trzyma się dlatego , że jest tam osadzony - zaraz przy wlocie drut sprężynowy.
Albo drut spadł i leży gdzieś pod spodem na podszybiu - poszukaj - albo pękł lub się wytarł.
W drugim i trzecim przypadku musisz drut wymienić - dopasuj jeden zwój z jakiejś sprężyny lub gdzieś na szrocie go znajdziesz ewentualnie całe urządzenie weź ze szrotu.
: 07 maja 2007, 01:38
autor: wizard82
Wielkie dzięki za pomoc, jutro ide działać z tymi wycieraczkami. Pozdro!
: 08 maja 2007, 11:37
autor: F1EDITION
jamszoł pisze:Połączenie kulowe - z jednej strony masz kulę a z drugiej wgłębienie w którym ta kula się trzyma .
A trzyma się dlatego , że jest tam osadzony - zaraz przy wlocie drut sprężynowy.
Albo drut spadł i leży gdzieś pod spodem na podszybiu - poszukaj - albo pękł lub się wytarł.
W drugim i trzecim przypadku musisz drut wymienić - dopasuj jeden zwój z jakiejś sprężyny lub gdzieś na szrocie go znajdziesz ewentualnie całe urządzenie weź ze szrotu.
Mechanizm ma już swoje latka

.
Jeżeli ta kulka nosi ślady korozji to lepiej poszukac na alegro jakiś nowszy mechanizm bo reanimacja nic nie pomoże a takie rzeczy lubią się rozlatywac w najmniej oczekiwanym momencie
