Strona 1 z 3

TYLNA KLAPA

: 30 mar 2007, 21:41
autor: robertford
Czy ktoś wie jak wyregulować tylną klapę tak aby na nierównościach nie stukała i wszystkie szczeliny miała równe w nadwoziu? Już zaczyna mnie wkórwiać!!!!!!!!!!!!!! :twisted:

: 30 mar 2007, 21:46
autor: MARKKO
robertford pisze:Czy ktoś wie jak wyregulować tylną klapę tak aby na nierównościach nie stukała
klapa czy półka?

: 30 mar 2007, 21:47
autor: Yagr
ja mam sedana więc klapa inna ale zwykle szczelinki regulujesz na mocowaniu zawiasów a stukanie to zamek albo takie wykręcane "poduchy" po bokach na których opiera się klapa - ale nie wiem czy w naszych te poduchy w ogóle występują...

: 30 mar 2007, 21:48
autor: robertford
Pierdolona klapa, że sie tak wyrażę. Coś kiedyś gdzieś czytałem na temat regulacji zamka, ale jak zacząłem regulować to się nie domykała, a jak się już domykała to znowu stukała. I tyle razy to robiłem, że aż spier..liłem gwint w jednej śrubie.

: 30 mar 2007, 22:04
autor: SlaVkoEg
robertford, Wspolczuje... Mi wprawdzie pulka strasznie stuka ale objawy sa podobne i wiem jak to denerwuje :/

: 30 mar 2007, 22:06
autor: MARKKO
a nie ma tam takich gumowych odbojów? chyba one są regulowane

: 30 mar 2007, 22:08
autor: Yagr
MARKKO pisze:a nie ma tam takich gumowych odbojów?
właśnie o tym pisałem ale szczerze to nawet nie zwróciłem uwagi czy u mnie jest coś takiego z tyłu bo pod przednią maską są na pewno!

: 30 mar 2007, 22:10
autor: MARKKO
z tyłu tez są i nawet wyglądaja na regulowane

: 30 mar 2007, 22:26
autor: Yagr
no to robert, najpierw sobie wyreguluj szpary zawiasami a następnie spróbój pozbyć się stuków przy pomocy tych odbojników.

: 31 mar 2007, 09:27
autor: robertford
No właśnie wszystko mam poregulowane i dalej dupa. Szpary OK, gumowe odboje OK, ale ten pieprzony zamek. A boję się go ruszać bo mogę spierdolić drugi gwint. ( mam w rękach małe imadełko).

: 31 mar 2007, 10:39
autor: Yagr
no to wygląda niestety że w zamku tkwi problem... nie da się tego jakoś nagwintować?

: 31 mar 2007, 12:05
autor: ARIEL
może ten precik co zamek na niego zaskakuje jest poprostu wyrobiony istąd ten luz na zamku jest tam juz za cienki ;)

: 31 mar 2007, 13:13
autor: cidzej
to i tak powinno dać się "podciągnąć" gumowymi odbojam, nawet jak jest luz na zamku

: 31 mar 2007, 13:13
autor: Patryk
A ja nakieruje na inny tor, mianowicie tez swojego czasu mialem taki problem i nie umialem go zidentyfikowac i co sie oakzalo, ze to byla tablica rejestracyjna tylna zamontowana na ramce plastykowej ktora sie juz wyrobila i wpadala w rezonans i drgala :mrgreen: sprawdz bo moze tak byc ze to jest wina a Ty grzebiesz w dobrze ustawionej klapie, pozdro

: 03 kwie 2007, 08:55
autor: robertford
Nie to na 100% klapa. Coś tam pokręciłem i pogrzebałem i teraz zobaczę jak to wyszło. Jak bedzie dobrze to napiszę.