Strona 1 z 1

Problem z silnikiem

: 27 lut 2007, 14:21
autor: Ciavar
Siemanko. Na początku pozdrowienia dla wszystkich posiadaczy Forda Escorta. Jestem tu nowy i właśnie kupiłem Escorta. Kupiłem go od pierwszego właściciela, auto było kupione i serwisowane w Polsce. Jest to Ford Escort 1.6 16V rocznik 98. Kupiłem go tydzień temu i jestem bardzo zadowolony. Nie miałem czasu przejżeć go dokładnie więc nie wiem co go boli. Chwilowo mieszkam w Gelsenkirchen (Niemcy) Podczas drogi do Niemiec po przejechaniu ok 900km auto zaczeło się dziwnie zachowywać: podczas wysprzęglania obroty wskakiwały na 2500 i zostawały na tym poziomie. Dzisiaj zrobiłem nim kilkanaście km i obroty już tak nie rosną ale podczas wysprzęglania spadają na chwilkę do 500 i po chwili zostają na ok 1000.

Co to może być? Pomóżcie proszę. Nie znam się na silnikach wtryskowych i nie mam pojęcia co może być przyczyną tego zachowania.

Dziękuje za wszystkie informacje i jeszcze raz pozdrawiam.

: 27 lut 2007, 14:32
autor: emceha
Ciavar, gdzieś już były podobne przypadki ;) Poszukaj dokładnie dział silnik benzynowy a na pewno coś znajdziesz.

: 27 lut 2007, 15:00
autor: Vieczur
Ciavar, uzyj najpierw opcji szukaj zanim cos napiszesz a jestes nowy wiec tymbardziej ;) byly juz tego typu problemy...

pozdrawiam :)

: 28 lut 2007, 10:29
autor: WieSiu
silnik krokowy, jak juz wiesz, co to skorzystaj z opcji szukaj i na pewno wiele sie dowiesz

: 28 lut 2007, 10:37
autor: cidzej
ja tylko dodam, że jest to taka sytuacja kiedy akurat zaleciłbym rozpoczęcie diagnozowania usterki od resetu kompa i zaprogramowania go od nowa i ma to szansę "naprawić" problem. opis resetu i programowania kompa znajdziesz za pomocą opcji szukaj.

Podziękowania

: 28 lut 2007, 16:21
autor: Ciavar
Dzięki wszystkim za pomoc. Już wiem że jest to silniczek krokowy. Dzisiaj całkiem straciły się wolne obroty. Koszt w Niemczech: silniczek 100eu, wymiana 60eu :cry: Nie dam zarobić kartoflom, zamówie z polski i wymienie pod blokiem.
Pozdrowienia

: 28 lut 2007, 23:28
autor: vera77
miałam ten sam problem...po dłuższej podróży obroty sobie skakały jak im sie podobało do 2500 na luzie itp... potem np.były ok.500,
silniczek krokowy wymieniony i problemu nie ma :mrgreen: