Strona 1 z 2
Pasek rozrzadu
: 19 lut 2007, 19:10
autor: Dinek57
Witam mam Escorta Mk IV 1986 1.4 i urwal mi sie paseczek rozrzadu i jak probuje odkrecic kolo co napedza alternator to mi sie to wszystko obraca i jak to zablokowac zeby mozna bylo odkrecic ta srube
Z gory dziekuje za odpowiedz.
: 19 lut 2007, 19:21
autor: Yagr
długi klucz blokujesz o ziemie i króciutko zakręć rozrusznikiem. ale ty masz zerwany pasek i nie wiem jak taka metoda zadziała na zaworki...

w innym przypadku jest niezawodna.
: 19 lut 2007, 20:17
autor: ARIEL
bierzesz młotek i uderzasz po kluczu ale pożądnie i musi się odkręcić
nie zawodna technika jeszcze nie było tak żebym nieodkręcił
: 19 lut 2007, 21:27
autor: darcun4
Jak się urwał w czasie jazdy i jest kolizyjny, to zanim użyjesz młotka łap się za portfel

: 20 lut 2007, 20:31
autor: Dinek57
Rozrzad jest ok bo 1.4 jest bezkolizyjny. A jeszcze w która strone jest lewy czy prawy gwint bo klucze sie łamia a za cholere sie nie chce odkrecic

Wziołem odkrecilem rozrusznik i blokuje koło zebate i probuje odkrecac i lipa jak narazie.
: 20 lut 2007, 21:11
autor: robertford
: 20 lut 2007, 21:31
autor: Yagr
Dinek57 pisze:bo 1.4 jest bezkolizyjny.
oby...!
: 21 lut 2007, 18:28
autor: ARIEL
Dinek57 pisze:Rozrzad jest ok bo 1.4 jest bezkolizyjny
o gościu chyba się mylisz opel tak ,ale nie escort

: 21 lut 2007, 19:30
autor: MARKKO
w MK IV może jest bezkolizyjny
: 21 lut 2007, 19:49
autor: cidzej
MARKKO pisze:w MK IV może jest bezkolizyjny
nie bylo innych 1.4 jak cvh i wszystkie sa takie same, a roznia sie tylko sposobem zasilania. takze 1.4 z mk IV niczym sie nei rozni od mk VII.
: 21 lut 2007, 19:56
autor: darcun4
Czyli wyszło na moje.Pierw portfel

: 25 lut 2007, 21:37
autor: adrianolkusz
darcun4 dobrze mówisz. A tak swoją drogą. Zamierzałem w najbliższym czasie wymienić pasek i pompę wodną ale chyba przyspieszę to bo ostatnio na korku wlewu oleju zauważyłem be żowy olej. Wniose - ciągnie płyn chłodniczy. Pewnie uszczelka pod głowicą poleciała. Bez ściągania paska się nie obejdzie więc od razu wymienłbym co trzeba. Może ktoś opisać jak bardzo ma być napięty pasek podczas montażu. Nie chciałbym czegoś schrzanić. Może taki opis pojawiłby się na forum...
: 26 lut 2007, 17:53
autor: WieSiu
bardzo by bylo milo,jakby taki opis sie pojawil

: 27 lut 2007, 18:14
autor: adrianolkusz
WieSiu dokładnie bo przecież w każdym escorcie co przynajmniej 70-tys. powinno się to wymienić i każdego to czeka
: 27 lut 2007, 18:59
autor: Jamszoł
Ujmijcie 10000 km z tą wymianą paska - dlatego , że nie wymieniamy kół a stare niszczą wcześniej pasek.
No chyba , że wymienicie koła też.