Strona 5 z 8

: 23 kwie 2009, 15:32
autor: Jamszoł
Bo to miał być Es z silnikiem 1,6 - tyle , że na magazynie im brakło i wpierdzielili 1,3 :mrgreen:

: 24 kwie 2009, 00:13
autor: WieSiu
jak najbardziej te mniejsze tarcze i wentylowane wchodza do 1.3 Roberta. Do mojego starszego 1.3 tez takie wchodzily, do cabrio 1.6 tez, do 1.8td kombi i vana tez te same i do pumy prawdopodobnie tez te same.

I przyznaje ze ATE nacinane to rewelacja, tez nie umialem ich zagotowac mimo sporej masy auta, przy normalnych tarczach z predkosci max 176 km/h hamowanie takim ciezkim autem to byl strach (kombi TD). po takim hamowaniu nie bylo potem juz hamulcow. 2-3 mocne hamowania pod rzad w miescie i tez nie bylo hamulcow. Na nacinanych nic takiego nie bylo i to mimo tego ze juz klocki sie dymily.

: 24 kwie 2009, 12:29
autor: orion
cidzej pisze:spoko robertford, nie ma sie czym przejmowac, kolega ORION, ma składaka i czasami wyskoczy jak gruszka na wierzbie z niewiadomo czym i stara się to wszystkim wmówić
składaka to Ty chyba masz w piwnicy :P

niech będzie, myślałem, że wszystkie 1,3 miały niewentylowane skoro mk5 tak miały

: 02 lip 2009, 22:39
autor: Pele
Podpinam się pod temat, niedługo czeka mnie wymiana klocków hamulcowych z przodu, tarcze niby w porządku, ale klocka zostało z 2mm :twisted: co polecicie do mojego sprzętu, czy też standardowo było kilka rozmiarów tarcz i trzeba je mierzyć czy może pewne,że będą pasować? jutro jadę do mechanika z innymi radosnymi rzeczami więc od razu mógłby sprawdzić jakie mam tarcze jeśli trzeba je mierzyć, obstawiam standardowe, bo raczej nikt w nim nie montował sportowego sprzętu

: 02 lip 2009, 23:18
autor: mikruss
tarcze jak tarcze , jezeli mają rant to do wyrzucenia (ja sie nie bawie w toczenie-mimo ze u mnie tez sie nie przelewa to dobre hamulce to podstawa)
Tak jak wiesiek wyzej napisał: ATE Power Disc+orginalne klocki ATE i auto bedzie hamowac zyleta.
Pamietaj aby dotrzec hamulce jak zalozysz now, tzn jakies 500-1000km unikac gwaltownego mocnego i długotrwałego hamowania, bo jak je przepalisz na początku to do wyrzucenia będą. Hamulce trzeba troszke zachartowac aby spelniały dobrze swoją role ;)

: 02 lip 2009, 23:49
autor: Jamszoł
Jak nowe bębny , to najpierw należy je dobrze umyć bo są zakonserwowane żeby nie zardzewiały o tym też należy pamiętać .
to samo się tyczy tarcz hamulcowych.
Jak nie odtłuścimy to przy pierwszych hamowaniach zrobimy na okładzinach i klockach szkliwo.

: 20 mar 2010, 19:13
autor: kris
Ja wymieniałem teraz tarcze i klocki,wziąłem taki zestaw i nie żałuje :lol:

: 03 kwie 2010, 12:31
autor: Mikosz
WieSiu pisze:nie polecam tarcz Micoda (czy jakos tak...), ponoc jakies japonskie,ale beznadziejnie szybko robi sie miekki hamulec jak ciut poszalejesz
Są japońskie Micoda i polskie Mikoda ? :P

: 03 kwie 2010, 13:36
autor: Yagr
Mikosz, MIKODA to polska firma z siedzibą w Częstochowie - robia dobre rzeczy.

: 03 kwie 2010, 14:15
autor: piter
ja mam tarcze mikoda i klocki trw i jest rewelka :)

: 03 kwie 2010, 19:54
autor: WieSiu
pomyliłem się chodziło mi o polskie mikoda

: 04 kwie 2010, 00:04
autor: mikruss
Ja akurat znam osoby co mają mikody w autach które killują porsiaki i inne i nie narzekają. Wiadomo sportowe hamulce się szybko zużywają (nawet 20 -30 ys km) ale w tym czasie sprawują sie rewelacyjnie. Pamiętac tez nalezy o dobrym dotarciu hamulcy ;)

: 04 kwie 2010, 09:04
autor: kris
Tarcze i klocki juz na aucie

: 04 kwie 2010, 11:06
autor: Mikosz
ładnie się prezentuje :grin:
Mnie też czeka wymiana tarczy i klocków. Części leżą z tydzień i czekają... :D
Zdam tu relacje jak poszło ;-)

: 28 sie 2010, 20:26
autor: watchu