Strona 1 z 2

Fordowski centralny na pilota

: 16 sty 2007, 20:28
autor: Majkel
Witam!
Chciałem zadać kolejne pytanko o zamek centralny w MK5 (oryginalny z wersji CLX 5-drwi).... Czy da się go w jakiś sposób uzbroić w sterowanie z pilota? Jeżeli tak to co jest do tej operacji potrzebne? Czy może lepiej zaopatrzyć się w jakiś uniwersalny,ale wydaje mi się że to by było zbyt dużo niepotrzerbnych przeróbek. Any ideas?

: 16 sty 2007, 20:31
autor: MARKKO
centralka od alarmu który ma sterowanie centralnym

: 16 sty 2007, 20:32
autor: ARIEL
każdy alarm podejdzie do centralnego esa , ja właśnie zakładałem i wszystko smiga oki , tylko większość tych alarmów jest sterowane - a escort ma + ,ale wystarczy przekażnik założyć i jest oki.

: 16 sty 2007, 20:41
autor: MARKKO
albo kupić uniwersalny który ma sterowanie tym i tym

: 16 sty 2007, 20:44
autor: ARIEL
michal0310, tu znajdziesz coś dla siebie
http://moto.allegro.pl/4143_uklad_elekt ... larmy.html

: 16 sty 2007, 20:46
autor: jaro
Ale też można dostac te odpowiednie do escorta sterowne plusem takie też gdzieś widziałem,ja nie moge się zdecydować jaki mam założyc i tak się decyduje od zeszłego roku może ktoś coś doradzi krążę po allego i po sklepach i ciągle mam rozterki jaki.

: 16 sty 2007, 20:49
autor: Majkel
Co myślicie o tym: http://moto.allegro.pl/item154860854_st ... kanie.html ??
albo taki: http://moto.allegro.pl/item155184255_au ... _lata.html
Niskobudżetowe,więc to coś dla mnie :)))

: 16 sty 2007, 20:55
autor: ARIEL
może być tylko będziesz musiał zastosować te przekażniczki dodatkowe ,ale to prosta rzecz tu na forum gdzieś to jest opisane i schemacik ;)

: 16 sty 2007, 21:58
autor: Majkel
Oki,wielkie dzięki za odpowiedzi :smile:

A propos: czy te schemaciki zamieszczone bodajże przez WieSia są adekwatne do stanu w MK5 bo z tego co wiem to Wiesiu ma siódemkę i to jeszcze kombi w dieslu :) Więc całkiem inaczej niż ja...

: 17 sty 2007, 16:24
autor: WieSiu
ja chyba nie umieszczalem tego opisu,przynajmniej nigdy nie robilem opisu centralnego, wiec raczej ktos inny zrobil schemacik. Zgadza sie, roznice sa w tych wersjach,ale to ze wzgledu na roczniki,a nie silniki. Czy diesel czy benzyniak, alarm zaklada sie tak samo i steruje centralnym tak samo, skrzynki tez te same. A u Ciebie jest mniej kabli inna skrzynka, prostsza konstrukcja i latwiej sie alarm zaklada, wiec ja uwazam,ze nie powinienes miec problemu z zalozeniem. Miernik do raczki, troszke pozdejmowac pastikow i pomierzyc co trzeba i bez schematu zrobisz co trzeba, a schemat jak podlaczyc z przekaznikami powinien byc w instrukcji alarmu.

: 23 sty 2007, 16:06
autor: Majkel
Witajcie!
Właśnie przysłali mi alarm który kupiłem na allegro. Ma on wbudowane przekaźniki do sterowania plusem. I tu pojawia się pytanie: Jak go podłączyć do mojego oryginalnego centralnego??? Mam w alarmie sześć przewodów do sterowania centralnym : pomarańczowy,biały z bezpiecznikiem 15A,zółty,pomarańczowo-czarny,biało-czarny i zółto-czarny. Następnie jest narysowany schemat podłączenia w autach sterowanych plusem a sprowadza się on do tego że:pomarańczowe nie używane(na ich końcu są narysowane nożyczki),biały do podłączenia ZAMKNIJ w centralnym,biało-czarny do podłączenia OTWóRZ w centralnym,oba zółte do plusa (+12V). Proszę,powiedzcie które to są te odpowiednie przewody w sterowniku od centralnego (te od OTWóRZ i ZAMKNIJ) :?: Bo jak wyjąłem sterownik spod tego plastiku po prawej stranie siedząc na fotelu pasażera to jestem przerażony :shock: Chyba z 30 przewodów tam przychodzi :!: POMóŹCIE,please!

: 23 sty 2007, 16:44
autor: ARIEL
michal0310, wrzuc ten shemat to napewno to rozgryziemy zrób scan.
musisz się wepnąć miernikem w te kabelki co idą do dzrzwi weż weż multimetr i pomierz przykłdasz do kabelka np. wgryzasz się igłą w przewudó i sterujesz c.z. i patrzysz czy wskakuje ci 12v na wskażniku albo zastosuj żarówke
jeden będzie miał 12 w przy zamkniętym a jak otworzysz to napięcie zniknie i przydrugim tak samo tylko odwrotnie przyotwartym 12 v a jak zamkniesz to 0v itak naprzemian i tam wepniesz te przewody
w kostce idzie chyba ,2 głośniki , 2 szyby i chyba 4 centralny

: 23 sty 2007, 16:45
autor: Yagr
michal0310 pisze:Bo jak wyjąłem sterownik spod tego plastiku po prawej stranie siedząc na fotelu pasażera to jestem przerażony :shock: Chyba z 30 przewodów tam przychodzi
Tak właśnie wygląda komputerek w escorcie ;)
czyli EEC IV ale niestety nie wiem gdzie umieścili sterownik centralnego. Włóż to pudełko spowrotem u dobrze dociśnij wtyczkę (jeśli ją rozpiąłeś to zafundowałeś sobie reset )

: 23 sty 2007, 16:47
autor: Majkel
Oki,dzięki Ariel tak popróbuję,ale teraz się nie da nawet przy otwartych drzwiach przed blokiem posiedzieć żeby znaleźć te przewody bo by mi auto śnieg do pełna zasypał :sad:

: 23 sty 2007, 16:48
autor: ARIEL
a powiedz co to za alarm kupiłeś :???: