Pomiar ilości paliwa w zbiorniku
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Pomiar ilości paliwa w zbiorniku
Słuchajcie mam taki ciekawy problem, mianowicie nie jestem w stanie ocenić ilości paliwa w zbiorniku. Po nalaniu do pełna elegancko wskazówka ustawia się na najwyższej kresce. Natomiast paliwo mi się kończy jakiś milimetr-dwa poniżej 1/4 wskaźnika. Czasem po odpaleniu samochodu wskazówka zejdzie do początku czerwonej kreski ale po chwili jazdy spowrotem wraca do ok. 1/4 zbiornika, np. wczoraj wyjezdzilem całe paliwo, a wskazówka pokazywała 1/4 zbiornika. Po dolaniu z karnistra ok. 4 litrów wskazówka uniosła się nieco ponad 1/4 zbironika. Od kiedy to 4/55 = 1/4 ?? jakaś matematyka forda ??
dodam, że mam trzecią pompe paliwa w tym aucie i na każdej wskazuje tak samo.
spotkaliście się już z takim problemem ??
dodam, że mam trzecią pompe paliwa w tym aucie i na każdej wskazuje tak samo.
spotkaliście się już z takim problemem ??
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
pływak jest z pompą.
zastanawiam się nad licznikiem. przegladalem liczniki na allegro i wszystkie wskazują 1/2 zbiornika. ciekaw jestem czy liczniki same się ustawiają na taką wartość po odpięciu od pompy czy akurat wszyscy w tym samym momencie je zdemontowali
sprobuje odpiać u siebie sprawdzić czy wskazówka jakoś się ustawia czy stoi w miejscu.
zerkne jeszcze w dzien czy nie mam przypadkiem "pogiętego" baku
problem tylko w tym, że jak samochód postoi i go pierwszy raz odpalam to wskazówka pokazuje w miarę realny stan, ale w miarę upływu minut zaczyna się podnosić spowrotem do co najmniej 1/4 zbiornika
zastanawiam się nad licznikiem. przegladalem liczniki na allegro i wszystkie wskazują 1/2 zbiornika. ciekaw jestem czy liczniki same się ustawiają na taką wartość po odpięciu od pompy czy akurat wszyscy w tym samym momencie je zdemontowali
sprobuje odpiać u siebie sprawdzić czy wskazówka jakoś się ustawia czy stoi w miejscu.
zerkne jeszcze w dzien czy nie mam przypadkiem "pogiętego" baku
problem tylko w tym, że jak samochód postoi i go pierwszy raz odpalam to wskazówka pokazuje w miarę realny stan, ale w miarę upływu minut zaczyna się podnosić spowrotem do co najmniej 1/4 zbiornika
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
podczepie sie pod temat: otoz ostatnio wskazowka u mnie zupelnie wariuje, na zimnym silniku jeszcze pokazuje w miare realny stan ale im silnik cieplejszy tym wskazania sa bardziej poryte... czesto wskazowka w ogole przestaje reagowac, opada poza skale i tak zwisa az do calkowitego ostygniecia silnika! przyczyny szukac w tym nieszczesnym plywaku? zdejmowac caly bak czy co ?
u mnie po nalaniu 10 litrow benzyny wskazowka nadal jest na minusie Za duzo chyba na kredyt jezdzilem i teraz splacam A jak samochod troche postoi to wskazowka sie podnosi ponad rezerwe czasem ale po odpaleniu zaraz znowu spada do poziomu poniżej zera
jest: koreański wysokoobrotowiec
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
- Mateklobez
- Posty: 3318
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
- Lokalizacja: Łobez / Rees
- Pojemność: 1597
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
- Kontakt:
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
no ale co w ziazku z tym ? kolego prawdopodobnie trzeszczy ci potencjometr przy plywaku albo ten typ tak ma i juz. escort ma bardzo niedokladny pomiar paliwa niestety. u mnie jak zostawiam auto na 1/4 to jak odpale to juz jakas 1/10 pokazuje a jeszcze z 2 odpalenia i mam pod rezerwa choc paliwa praktycznie nie ubylo tyle co na odpalenie ... tak to dziala i juz
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415