mi sie nie udalo w tej sztuce w miescie zejsc ponizej 8dziku pisze:wyszedł poniżej 8
Ile palą Wasze ESKI??
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Ja chyba z powrotem przerzucę się na Ultimate, wydaje mi się, że mimo wszystko samochód jest bardziej mułowaty, a spalanie wychodzi po kilku tankowaniach średnio półtorej litra więcej na 100 więc żadna oszczędność rachunek się wyrównuje.
W dodatku gdzieś przeczytałem na stronie producenta, że Bio100 jest dość agresywnym paliwem jeżeli chodzi o układ paliwowy, co u mnie zresztą widać... Rok przejeździłem bez problemu z wężykami przelewowymi, jak tylko zacząłem lać Bio100 wężyki zmieniam 3 raz, po prostu są rozpuszczają robią bardzo miękkie i zaczynają się pocić.
Reasumując, żadna oszczędność, rozważam jeszcze jazdę 50/50 Ultimate + Oranżada. Tylko boję się, że mogę zaszkodzić silnikowi... teraz coraz więcej produkują jakichś udoskonalonych oranżadek do ogrzewania o innych właściwościach, a nie jestem chemikiem i nie wiem jak to się ma do silników w zastosowaniu.
Moje spalanie to aktualnie w mieście od 8 do 11l.
Tak przynajmniej pokazuje mi program do którego wprowadzam dane co każde tankowanie i oblicza mi na podstawie wszystkich danych.
Wg ostatniego tankowania do pełna w przeliczeniu przez przejechane KM wychodzi ok 8l a to za dużo, bo wiem ile jestem w stanie tym autem spalić i to wcale nie bawiąc się w Eco-Driving.
W dodatku gdzieś przeczytałem na stronie producenta, że Bio100 jest dość agresywnym paliwem jeżeli chodzi o układ paliwowy, co u mnie zresztą widać... Rok przejeździłem bez problemu z wężykami przelewowymi, jak tylko zacząłem lać Bio100 wężyki zmieniam 3 raz, po prostu są rozpuszczają robią bardzo miękkie i zaczynają się pocić.
Reasumując, żadna oszczędność, rozważam jeszcze jazdę 50/50 Ultimate + Oranżada. Tylko boję się, że mogę zaszkodzić silnikowi... teraz coraz więcej produkują jakichś udoskonalonych oranżadek do ogrzewania o innych właściwościach, a nie jestem chemikiem i nie wiem jak to się ma do silników w zastosowaniu.
Moje spalanie to aktualnie w mieście od 8 do 11l.
Tak przynajmniej pokazuje mi program do którego wprowadzam dane co każde tankowanie i oblicza mi na podstawie wszystkich danych.
Wg ostatniego tankowania do pełna w przeliczeniu przez przejechane KM wychodzi ok 8l a to za dużo, bo wiem ile jestem w stanie tym autem spalić i to wcale nie bawiąc się w Eco-Driving.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km