Ile palą Wasze ESKI??

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

Noga Wiesia jest stworzona dla RS-a :P I na tych benzyniakach zostanie... :P
Dużo mu paliło 8-9 L/100 kiedyś w czerwonej esince TD... :shock:
Ja zmieniam biegi przy 2000 obr/min.
Nie ma problemu jakbyś korzystał z przejażdżki ze mną w celu sprawdzenia jaki styl jazdy mam ale i tak noga będzie robiła swoje, tu psyche trza wymienić :razz:
matek10912

Post autor: matek10912 »

ja przy tym moim niskim spalaniu nie zalowalem gazu :mrgreen: srednio 3000-3500 tys. obr i dopiero zmiana biegu
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

matek10912 pisze:ja przy tym moim niskim spalaniu nie zalowalem gazu srednio 3000-3500 tys. obr
no tak, przy takich obrotach zmieniasz bieg,ale zalezy jeszcze jak czesto i dlugo mial takie obroty :P
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
matek10912

Post autor: matek10912 »

no na 5-biegu praktycznie caly czas tak jechalem
margaritta
Posty: 282
Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Kombi

Post autor: margaritta »

Mikosz pisze: Ja zmieniam biegi przy 2000 obr/min.
jestem lekko zadziwiona,
w takim razie,na 5-ce jeździsz juz przy prędkości 50 km/h ???? :shock:
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

marlena487, ojciec ma benzynę 1,2 z fabrycznym komputerkiem co podpowiada kiedy zmienić bieg żeby było "ekulogicznie". Mocno się zdziwiłem gdy tam jak w dieslu kazało zmieniać w okolicach 2000rpm... więc dla diesla to całkiem dobre obroty dla jazdy eco ;) A nawet można przy niższych ;)
A jak to skutkuje ze spalaniem to Wiesiu widział... choć trafił na ciut lepszy moment ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
margaritta
Posty: 282
Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Kombi

Post autor: margaritta »

a no widzisz Grześ, całe zycie człowiek dowiaduje sie czegoś nowego

btw, jakiez było moje zdziwienie kiedy po zatankowaniu 40,1 litra gazu przejechałam tylko 225 km :506:




...... zapomniałam że dwa tygodnie wracałam do domu z pracy w mega korkach i praktycznie zarzynając silnik ( 1-ka stop) , (1-ka, 2-ka, dwa metry, stop)..... itp. zapomniałam że spaliłam prawie pół zbiornika na postoju :571: :sad: :!: :!: :!:
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

marlena487, miasto nie jest miarodajne, niestety. W taki sam dzień tygodnia i godziny dnia raz przejedziesz dany dystans w 15 minut a następnym razem w 45 bo światła się nie zgrają, bo autobus zablokuje, bo karetka będzie jechać itp, itd.... Ale jadąc w trasę i pilnując żeby jechać na minimalnych obrotach i maksymalnym biegu (z wyłączeniem oczywistych sytuacji gdy trzeba trochę przycisnąć żeby np. wjechać na wzniesienie) zauważysz dużo mniejsze spalanie - zwłaszcza na gazie ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
margaritta
Posty: 282
Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Kombi

Post autor: margaritta »

Yagr pisze:marlena487, miasto nie jest miarodajne, niestety. W taki sam dzień tygodnia i godziny dnia raz przejedziesz dany dystans w 15 minut a następnym razem w 45 bo światła się nie zgrają, bo autobus zablokuje, bo karetka będzie jechać itp, itd.... Ale jadąc w trasę i pilnując żeby jechać na minimalnych obrotach i maksymalnym biegu (z wyłączeniem oczywistych sytuacji gdy trzeba trochę przycisnąć żeby np. wjechać na wzniesienie) zauważysz dużo mniejsze spalanie - zwłaszcza na gazie ;)
no, przy braku korków, i niemysleniu o nich, spala mi średnio 10l/100 (cylk mieszany)
ktoś ma lepiej ?
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

mi tam tyle to w trasie essi pił :twisted:
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

ktoś ma lepiej ?
ciężko tu się porównywać ;) Musiały by oba auta jeździć tymi samymi trasami kierowane ta samą ręką ;) U mnie ten niezbyt oszczędny CVH pali w mieście (Kraków) od 11 do 13,5 albo i więcej (jak przycisnę). Natomiast w trasach to różnie - jadąc na Śląsk zjada mi ok 10 ale to najpierw trzeba sie wykopać z Krakowa a potem dokopać do Bytomia więc to jakby cykl mieszany. A dalszej trasie to rekord był na zlocie w Bernardynce - spalił wg. mojej rachuby 7,9 ale wolę podawać 8,1 bo miałem takie dziwne wrazenie że dystrybutor jeszcze mógł ciut dolać ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

hmmm... chwalę sprawną głowicą bo przy spalaniu 10litrów m w mieszanym to ci musi ładnie gniazda zaworowe wypalać

[ Dodano: Pią 18 Mar, 2011 ]
Yagr, 8l LPG :shock:
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

jarekezg, byś się zdziwił :P ja miałem wgląd w stan głowicy bo w grudniu wymieniłem i pomimo zdrowego przebiegu głowica w bardzo dobrym stanie ;) Tylko ja sam sobie reguluje.

[ Dodano: Pią 18 Mar, 2011 ]
jarekezg pisze:Yagr, 8l LPG :shock:
Tak, dobrze przeczytałeś :D
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
zbysio007

Post autor: zbysio007 »

1.6 16v kombi, z 10L weźnie sobie teraz w tą aurę. Co prawda trasy nie za długie, ale noga lekka :)
gregzw
Posty: 104
Rejestracja: 08 mar 2009, 18:58
Lokalizacja: Tychowo

Post autor: gregzw »

1.8 td(90KM) 5,5 l w trasie,7-8 w mieście i 1.4 b i lpg 9 l w trasie i 11 w mieście(lpg),beny już dawno nie sprawdzałem.Oba w kombi :mrgreen:
ODPOWIEDZ