Kat
Moderator: Moderatorzy
Kat
Tak więc od wczorajszego popołudnia jeżdżę bez katalizatora
Różnica pod butem tak na oko.......30KM więcej
I od tego momentu uwierzyłem, że to bydlę ma faktycznie 105KM
Różnica pod butem tak na oko.......30KM więcej
I od tego momentu uwierzyłem, że to bydlę ma faktycznie 105KM
podlacze sie pod temat
poprzedni wlasciciel mojego escorta usunal katalizator... a samochod jest zamulony jak jasny gwint! czasem az sie boje wyprzedzac:P
poprzedni wlasciciel mojego escorta usunal katalizator... a samochod jest zamulony jak jasny gwint! czasem az sie boje wyprzedzac:P
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
bo to 1.4 to czego sie spodziwasz ?? z astrą czy kadetem to to nie ma szans, nawet z poldkiem. co najwyzej Ikarusa objedziesz na przystanku
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
no ja u siebie poprawiłem osiagi w 1.4 minimalnym nakładem pracy i kosztow ale o tym pisalem w inym temacie ... no ale u mnie gaz to tylko w zapalniczce jest
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
cidzej, zanim przesiadlem sie na escorta jezdzilem ticusiem 900cm3 (o ile dobrze pamietam), juz nawet to pudelko bylo zwawsze od mojego essiego fakt ze ticus smigal na benzynie, ale nawet...
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
cidzej, masz w essie zapalniczkę gazową
siutek, jak nie masz kata to nie może on być przyczyną zamulania, doprowadź resztę do stanu o.k. a powinien względnie ciągnąć.
siutek, jak nie masz kata to nie może on być przyczyną zamulania, doprowadź resztę do stanu o.k. a powinien względnie ciągnąć.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
i ja sie wcale nie dziwie, ze jak ktos przycisnie Tico to 1.4 nei ma szans niestety to jest troche za maly silnik juz do tej budy. wystarcyz tylko do "ciągnięcia" auta. za to w porównaniu do tico jest znacznie obszerniejszy i o niebo lepsza jakosc wykonania
jak 1.4 przycisniesz to co najwyzej żwawiej paliwo z baku pobiera
Grzsiu, woże w schowku zapalniczke gazową
jak 1.4 przycisniesz to co najwyzej żwawiej paliwo z baku pobiera
Grzsiu, woże w schowku zapalniczke gazową
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
ja wiem ja dzisiaj moim 1.3i (zaniedbanym hehe) na benie swobodnie odjechałem poldkowi atu + 1.6mpi, jakiś typo po 40 wyglądający na jakiegoś szefa hurtowni sprowadzającego tanie skarpety albo inne kalesony... patrzył sie na mnie jak szpak w pi***
sam sie dziwie ze odjechalem(mój nie ma tez katalizatora) ale cuda sie zdażaja... na gazie mysle ze po 10 sekundach bym tracił go z przed oczu
sam sie dziwie ze odjechalem(mój nie ma tez katalizatora) ale cuda sie zdażaja... na gazie mysle ze po 10 sekundach bym tracił go z przed oczu
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
pytanie czy on wiedzial ze to byl wyscig ?? :]
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
wiedział wiedział bo w pewnym momecie szlismy łeb w łeb i na swiatłach gazował tego rzęcha i z pod nastepnych swiateł (prosta droga światła ---- i nastepne i znów prosta) pierwszy dojechałem i znów gazował i sie gapił jak trep ale akurat tak sie złozyło ze ja zaraz za swiatłąmi skrecalem to długo sie nie poscigalismy chociaz do60 km/h byłem pierwszy, w sumie wg mnie nie tylko moc sie liczy i moment ale wystopniowanie biegów i zawieszenie i opory powietrza.... a wg mnie te 3 zeczy w poldku to dno pozatym trzeba wiedzieć kiedy optymalnie zmienić bieg bo wkrecanie na obroty moze spowolnić niz przyspieszyć
kiedyś mi się obiło o uszy że do niemiec był problem z wjechaniem tico on jest strasznie nie bezpieczny blacha wygyina sie jak zucisz kulą śnieżną jest wąski i ma własnosci trakcyjne malucha a moze i gorsze bo malacz jest nizszy i sie aż tak nie gibota, ale jesli chodzi o awaryjność to tico raczej wygra z escortem