Problem z Gazem Firmy BRC (wtrysk gazu) Zetec 1.6l 16V !!!!

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
heimen18

Problem z Gazem Firmy BRC (wtrysk gazu) Zetec 1.6l 16V !!!!

Post autor: heimen18 »

Mam Problem z prawidlowym dzialaniem gazu Firmy BRC w moim fordzie z 99r. silnik Zetec 1,6l 16V !! podczas jazdy jest odczywalne przerywanie silnika i czasami potrafi nawet zgasnąc w najmniej odpowiednim momencie np. Na zakręcie:P Po za tym czasami ma nierowna prace silnik na luzie i sie dusi ( barany z Serwisu rozkladaja rece zastanawiam sie czemu oni tam pracują jak kompletnie sie nieznają ) Mowią ze to cos z silnikiem jest nie tak tylko ze na benzynie silnik zachowuje sie bez zarzutu ,chodzi rowno i nie gasnie, ale coż poradzic znudzilo sie juz do nich jezdzic bo to strata czasu i pieniedzy. Moze ktos wie jaka moze byc tego przyczyna lub tez ma podobny problem prosze o kontakt heimen18@wp.pl z Gory dziekuje
krzych

Re

Post autor: krzych »

Gasniecie na zakrecie spowodowane jest prawdopodobnie zlym zamontowaniem parownika, przerywanie silnika podczas jazdy to przewody albo swiecie (raczej to drugie). A tak wogole jak masz komputer to jedz do kogos kto potrafi go ustawic :)
jarezy71

Post autor: jarezy71 »

Mam podobny problem i mechanik powiedział że nierówna praca na wolnych obrotach to wina nieszczelnej uszczelki pod kolektorem ssącym , ale jeszcze nie wymieniłem więc nie wiem czy to prawda .
gonti39

Post autor: gonti39 »

Ja zaraz po zamontowaniu instalacji mialem problem za jak puszczalem auto na luz to mi gasl. Wrocilem do goscia a on tylko wyciagnal rure plastikowa ktora idzie od chlodnicy do filtra powietrza i normalnie po tym bylo wszystko OK. Autko poprostu zasysalo za duzo powietrza i to go dlawilo moze to bedzie rozwiazanie.
hoses

Post autor: hoses »

Gość pisze:Mam podobny problem i mechanik powiedział że nierówna praca na wolnych obrotach to wina nieszczelnej uszczelki pod kolektorem ssącym , ale jeszcze nie wymieniłem więc nie wiem czy to prawda .
A na PB obroty są ok.
Każdą instalację II generacji można porzadnie ustawić. Niestety jak się zakłąadu u gośći co to uważają się za profesjonalistów i chce się zooszczędzić na instalece gówniane 100 zł to tak jest. Należy udać się do zakłądu który ma jakikolwiek doświadczenie a na pewno nie będzie miał z tym problemów. Sam zakłądałem gaz w drugim aucie i nie popełniłem błedu z pierwszego a teraz nie wiem czy auto chodzi na PB czy na LPG tak mam ustawione. Dobrze że kontrolki się świecą :D
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

hoses, bardzo dobre mowisz :) ja od elektrycznej strony tez juz dwie instalki zakladalem, oczywiscie II generacji, sam sobie je ustawialem na kompie, do tego jeszcze znajomemu ustawilem, znajomy byl w szoku,ze w koncu mu normalnie auto chodzi, nie przydusza, bo mial ustawione otwarcie krokowca o ok 50 krokow w momencie mocniejszego nacisniecia gazu. Takze nie dajcie sie wkrecac ze auto jest uszkodzone, o ile oczywiscie wczesniej chodzilo dobrze. Moznaby takim ludziom co maja problem z instalkami II generacji zaproponowac ustawienie (porzadne, w czasie jazdy) instalacji gazowej??? I ewentualna poprawa bledow w zalozeniu instalacji (nie wpieta we wszystkie czujni, co jest raczej nagminne) co Ty na to hoses??? Bo wydaje mi sie, ze czasem lepiej koledze za to postawic piwo, ktory sie na tym zna, niz jezdzic nawet na gwarancji do tych cwelow od instalek, co nigdy nic im sie nie chce, a jak juz chce,to wiedzy im nie starcza...
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
hoses

Post autor: hoses »

WieSiu pisze:to wiedzy im nie starcza...
I to chyba o to chodzi. Pprostu jak czegoś nie wiedzą to walą że jest coś uszkodzone. Znam kilku takich moich kolegów co to latają do jednego który się kompletnie nie zna i doi ich i doi a oni płaca i płacą. I tak to "fachowcy robia interesy". Ja wolę jechać nawet 50km do gości co czują temat . Jednemu mojemu znajomemu gość o którym piszę wywalił krokowca od gazu i założył mu taki manualny regulator i jak usłyszałem że jest podpięty pod kompa to mało nie padłem taki miałem ubaw. A po pół roku gościowi wypaliło tak zawory że musiał głowicę remontować. A cieszył się na poczatku, że teraz to mu idzie jak rakieta. Reansumując Panie i Panowie na instalacji nie można szukać oszczędności. ja jak zakładałem swoją instalacje II generacji miałem do wyboru trzy ceny 1100 , 1400 i 1600. Domyślcie się jaką wybrałem. Jeżdzę i nie wiem co to regulacja gazu. To zjawisko jest mi obce :D .
ODPOWIEDZ