Strona 1 z 2

Skracanie lewarka zmiany biegów

: 19 maja 2006, 18:45
autor: Adaś
Mam tutaj pytanie wystosowane do kolegi Vieczora :) Gdyż z tego co widziałem skracał lewarek zmiany biegów i chciałbym się dowiedzieć o ile można go skrócić tak, żeby był nie za krótki i nie za długi oraz jak rozwiązać mocowanie gałki zmiany biegów? Gwintowałeś u siebie tą część lewarka po skróceniu czy tak jakoś na patencie zrobiłeś?

: 20 maja 2006, 00:40
autor: Vieczur
hej :)

tak wiec z tego co pamietam to skrocilem tak mniej wiecej o dlugosc palca wskazujacego ;)

Co do mocowania galki to chyba prawie wszystkie te sportowe galeczki ktore mozna sobie kupic nie podchodza pod gwint..sa przeciez mocowane na ten platikowy palec i dociskane 3 srubkami imbusowymi..wiec gwint jest zbedny ;)

W moim jednak przypadku oryginalny sposob mocowania takiej galeczki byl za slaby bo mozna bylo nia krecic....oczywiscie uzywajac sily ale mnie sie to nie podobalo..wiec jeszcze dowalilem tam troszke poxipolu ;) A i jak w przyszlosci bedziesz chcial ja zdjac to uzycie wiekszej sily rozerwie klej ;)

: 20 maja 2006, 00:57
autor: ELpYndoL
TEŻ bym sobie skrucił ale w moim przypadku to raczej nie mozliwe :evil:

: 20 maja 2006, 01:45
autor: Vieczur
a masz pewnie wsteczny podciągany.... :( ?

: 20 maja 2006, 10:53
autor: ELpYndoL
TAK wsteczny jest podciągany to jest skrzynia MTX :mad:

: 20 maja 2006, 11:05
autor: Vieczur
no to ze skrocenia nici..ale fajne galeczki na wsteczny podciagany tez sa ;) Tylko nieco drozsze ;)

: 20 maja 2006, 15:59
autor: Adaś
Vieczur dzięki :) Jeszcze mam pytanie... Czym skracałeś ten lewarek? :roll:

: 20 maja 2006, 16:55
autor: MARKKO
Brzeszczot w łape i jazda :P

: 20 maja 2006, 19:16
autor: Vieczur
dokladnie...brzeszczotem dobrym pare minut i po sprawie ;) Tylko lepiej najpierw uciac mniej i sprawdzic jak bedzie wygladac i najwyzej potem jeszcze dociąc ;) Bo jak przypadkiem obetniesz za duzo no to po zmienianiu biegow :lol:

: 20 maja 2006, 19:42
autor: Adaś
Dzięki! Jak znajde troche czasu to biore się za to :twisted: A jak już zrobie to wrzuce zdjęcia ;)

: 20 maja 2006, 19:42
autor: ARIEL
wrazie pomyłki idzie dospawać ale to juZ troche gorzej bo trzeba lewar wyciągać kumpel tak zrobił i mu fotele przeszkadzaly szczegulnie miał problem ze wstecznym :razz:

: 20 maja 2006, 20:33
autor: Vieczur
Wuerte, spoko ;) Dzieki za "pomógł" i jak dalej bedziesz cos potrzebowal to smialo wal ;)

Proponuje Ci skrocic lewarek najpierw tak o jakies 5-6 cm ;) Jesli Ci sie spodoba to tak zostaw..jesli nie no to walnij o kolejne 2 cm i koniec ;) Ja mowiac szczerze scialem tak krotko jak tylko mozna..jeszcze krocej to bym nigdy nie zrobil...bo juz przy tej dlugosci czasem przy jakiejs ostrej scigałce z kims przy szybkim wrzucaniu biegow zdarzaly mi sie zgrzyty skrzyni ;)

Popatrz na fotke jak to wyglada i sobie odwzoruj to na swoim wnetrzu ;)

Pozdrawiam

: 20 maja 2006, 20:36
autor: ARIEL
Vieczur, ostatnio kupiłem termometr i na ten sam pomysł miejsca motażu wpadłem
sory żę odbiegam od tematu :oops:

: 20 maja 2006, 20:43
autor: Vieczur
NIKO, nie wiem czy znalazles ten temacik ale moze sie przydac ;)

http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... tr&start=0

Od razu odpowiedz tam jak mozesz gdzie umiejscowiles czujnik i czy podczas jazdy temp zewnetrzna nie rosnie Ci podejrzanie bo byly w tamtym temacie poruszane tego typu problemy ;)

: 17 lut 2007, 15:26
autor: mikruss
kasia I yanek pisze:TAK wsteczny jest podciągany to jest skrzynia MTX :mad:
jezeli masz podciagany to moze to Ci pomoze bo byc moze mechanizm jest podobny co w oplu:
http://212.87.231.90/vu/dzialy/porady/drazek.html ;)