Strona 4 z 7

: 25 maja 2010, 08:44
autor: Arcadio
WieSiu pisze:zapraszam
To jak znajdę silnik to zrobisz mi SWAPA? oczywiście za odpłatą.
WieSiu pisze:Jedynie musisz zobie znalezc caly przod auta
no tak to najtrudniejsze zadanie, znaleść dobry silnik i dobrego dawcę. Na allegro są silniki ale skąd wiadomo czy są dobre jak leźy rozebrany na palecie. Najlepiej to chyba z jeźdzącego auta tylko takie znowu droższe. Nie wiem co wymyślić. Zaczynam intensywnie zbierać kasę na ten cel. Żeby leżało i czekało jak się coś trafi.

: 25 maja 2010, 10:00
autor: orion
Arcadio, bierz całe auto bo jak będziesz kompletował wszystko osobno to robota będzie się przedłużać. Każda sroka swój ogon chwali, ale n7a to naprawdę dobry motorek mój wytrzymał już 200tys katowania i chodzi jak trzeba, także z czystym sumieniem polecam.

A 150 to więcej niż 136 :P :500:

: 25 maja 2010, 10:25
autor: WieSiu
Arcadio, wiec szukaj, jak znajdziesz to daj znac i w 2-3 dni to auto ogarne. Byle bys znalazl taki ktory bierze duzo mniej oleju niz moj :P

: 25 maja 2010, 11:02
autor: Arcadio
WieSiu pisze:Byle bys znalazl taki ktory bierze duzo mniej oleju niz moj
no i właśnie tego się boję najbardziej, że jako osoba o marnej wiedzy technicznej kupię jakiegoś szrota co pali 2 litry oleju na 100 km lub coś jeszcze gorszego. Jakbyś WieSiu coś znalazł to pomyśl o mnie i daj znać :)
na allegro pełno tych silników i wszytskie oczywiście stan "igła" i co taki laik jak ja może wiedzieć ehhh

: 25 maja 2010, 14:31
autor: WieSiu
Arcadio, tak tego sie nie boj :) i tak lepiej zebys nie bral silnika osobno,bo i tak potrzebujesz skrzynie,polosie, moze i piasty z tarczami, wiazke silnika, komputer, kluczyki od auta, tlumiki, wszystkie weze od ukladu chlodzenia,mozliwe tez ze zbiorniczek wyrownawczy, puszke filtra i wielei innych pierdol,wiec dla Twojego dobra radze Ci kupic chociaz ten przod auta + tlumiki (ewentualnie tlumiki nowe,ale zeby chociaz kolektor wylotowy z sondami byl). Wiec w takim przypadku auto mozesz spokojnie odpalic,a jak bedzie bral oleju tyle co moj,to na pewno po zagrzaniu jak go pocisniesz,to bedziesz widzial fioletowy dym. I wtedy wiesz,zeby tego nie brac,ewentualnie jak tanio kupisz,to sobie go kiedys wyremontujesz za pieniadze po sprzedazy tego co Ci zostanie. A auta szukaj MK5 6 lub 7,bo tak na prawde dla mnie to wszystko jedno,da sie dopasowac :D Jedynie problem jest z immo,bo w mk5 raczej nie ma wiec wtedy tez bys juz nie mial (ale to akurat nie jest takie potrzebne), jak wezmiesz mk6 to prawdopodobnie immo bedzie, a jak mk7 to juz na pewno bedzie. I wtedy w zaleznosci od wersji moze byc tak ze Twoje kluczyki bedzie trzeba przerobic jesli bedziesz chcial miec idealnie to zrobione,a jak nie bedziesz chcial narazie przerabiac (placic kasy),to zrobie Ci tak jak ja mam i tez bez problemu bedziesz jezdzil :D Takze spokojnie sobie szukaj. Ostatnio widzialem za niecale 2 tysiace RSa z urwana tylna belka z warszawy,wiec takiego czegos najlepiej szukaj,czyli czegos zgnilego na maxa,albo walonego lekko w przod lub mocno w tyl :D

I mocno zastanow sie nad przerobka instalacji gazowej, bo ta co masz nie jest dobrym pomyslem, najlepiej sekwencja, albo przynajmniej blos (parownik moze wymagac wymiany na wydajniejszy przy tym silniku

: 25 maja 2010, 23:04
autor: Tigerbart
nonam pisze:Dlaczego twierdzisz że jest żywotniejszy ? W moim N7A po przelocie ponad 200tys km dalej lany był syntetyk 5W50 i nie brał go w zasadzie nic, 19 lat silnik i spadek ok 10 koni od serii, więc dlaczego mówisz że nie jest żywotny ? Po 19 latach N7A ma nadal więcej koni i momentu niż zetec, więc jak dla mnie trochę bez sensu
LUDZIE CZY JUŻ NAPRAWDE NIE MOŻNA JUŻ NIC NAPISAĆ? Napisałem, że MOŻE zastosować, a nie, że MUSI, poza tym nie napisałem, że NIE JEST ŻYWOTNY. Chodzi o pokazanie możliwości koledze, który napisał, że sie nie orientuje a nie gówniarskie sprzeczki z piaskownicy :evil:

: 25 maja 2010, 23:15
autor: Jamszoł
Tigerbart pisze:a nie gówniarskie sprzeczki z piaskownicy
Nie wiem czemu sie czepiasz - Mati ma racje i to chciał wlaśnie podpowiedzieć koledze
Chyba , że szukasz zwady ?

: 25 maja 2010, 23:25
autor: Tigerbart
Ok, bez komentarza.

: 25 maja 2010, 23:28
autor: WieSiu
wszystko ładnie i pięknie,ale jednak z n7a będzie mniej problemu z przekładła i dla tego jest lepszym wyborem,choć trudniej go kupić w dobrym stanie

: 26 maja 2010, 01:50
autor: nonam
Tigerbart, chyba jesteś grubo przewrażliwiony na temat komentowania Twoich postów, piszesz że ZETEC jest żywotniejszy, pokazuję Ci że się mylisz, poza tym łatwiej do escorta wsadzić silnik który w nim występował, niż taki którego tam nigdy nie było. Nie wiem o co Ty się ciągle rzucasz, masz jakiś kompleks ? Te "gówniarskie sprzeczki" właśnie od Ciebie wychodzą, Ty coś napiszesz, ktoś CI odpowie, a Ty się obrażasz, daj spokój.

: 26 maja 2010, 21:55
autor: Arcadio
http://www.allegro.pl/item1051153677_fo ... _igla.html

coś takiego znalazłem na allegro. gdyby wszystko było prawdą to cena chyba ok jak za komplet. z tego co napisałeś WieSiu to półosiek brakuje w zasadzie tylko. ale jak wyciąga z auta to może i ośki by sprzedał. widziałem tez silnik za 500 zł ale golas.

: 27 maja 2010, 08:45
autor: WieSiu
silnik wygląda ok,ale skrzyni nie sprzedaje,przynajmniej ja tak zrozumiałem. A potrzebujesz jeszcze całą ramę pomocniczą,bo w Twojej nie ma jednego mocowania na poduszkę skrzyni.

: 27 maja 2010, 10:36
autor: orion
Arcadio pisze:http://www.allegro.pl/item1051153677_fo ... _igla.html

coś takiego znalazłem na allegro. gdyby wszystko było prawdą to cena chyba ok jak za komplet. z tego co napisałeś WieSiu to półosiek brakuje w zasadzie tylko. ale jak wyciąga z auta to może i ośki by sprzedał. widziałem tez silnik za 500 zł ale golas.
to silnik i ogłoszenie Yeża z forum

: 27 maja 2010, 12:29
autor: WieSiu
a co yeżu nie sprzedaje swojego cabrio w całości ?

: 27 maja 2010, 12:45
autor: orion
a co yeżu nie sprzedaje swojego cabrio w całości ?
A nie wiem może bierze tego turbo zeteca od granda , bo granda escort dawno rozbity, a kunia podobno tam sporo było.
Trzeba by się yeża zapytać.