Strona 1 z 2
Zbieżność ?
: 21 gru 2005, 21:47
autor: Vieczur
Panowie mam pewne pytanko tak dla upewnienia się. Dziś wymienialem u siebie drążek kierowniczy i końcówkę, teraz oczywiscie jezdze luksusowo bo wreszcie juz mi nic nie puka i nie mam luzow na kierownicy

Ale wiem (na 99%) ze bede musial jeszcze jechac na ustawianie zbieznosci bo podczas jazdy by utrzymac prosty tor musze miec kierownice minimalnie skrecona w lewo...jak ja wyprostowuje to autko delikatnie w prawo daje

Czy to jest napewno sprawa zwiazana z ustawieniem zbieznosci ?? Przed wymiana drazka tego nie bylo. Prosilbym o podpowiedz bo nie chce by zrobili mnie w jajo na stacji diagnostycznej

Z gory dziekuje i pozdrawiam cala ekipe

: 21 gru 2005, 21:50
autor: MARKKO
Każda ingerencja w ustawienie kół i przedniego zawieszenia prowadzi do zmiany tego parametru. Nawet wymiana tarcz hamulcowych powoduje zmiane zbieżności.
: 21 gru 2005, 21:58
autor: simo
prawda , zmieniles drazek kierowniczy ale nie ustawiles go tak jak byl stary , czeka teraz ciebie wizyta u mechanika i ustawienie zbieznosci
: 21 gru 2005, 22:00
autor: leszek
markko pisze:Każda ingerencja w ustawienie kół i przedniego zawieszenia prowadzi do zmiany tego parametru. Nawet wymiana tarcz hamulcowych powoduje zmiane zbieżności.
powaga??? po wymianie tarcz trzeba jechać na zbieżność??? o tym nie słyszałem.

: 21 gru 2005, 22:04
autor: MARKKO
Powinno się bo ustawić nawet po wymianie tarcz.
: 21 gru 2005, 22:08
autor: Vieczur
a ile srednio kosztuje ustawienie zbieznosci ?? Wiem ze w Warszawie moze byc drozej niz w Bydgoszczy ale tak na oko chcialbym wiedziec ile kasy na jutro przygotowac
Tylko nie odpowiadajcie mi ze po znajomosci to za iles tam ktos to zrobil tylko powazne ceny np ze stacji diagnostycznej...
: 21 gru 2005, 22:17
autor: simo
w Sieradzu 70 zl
: 21 gru 2005, 22:17
autor: MARKKO
od 60 do 100 złotych tak w wawie rozbiegaja ceny w warsztatach shella chcą 80
: 21 gru 2005, 22:26
autor: Vieczur
kurcze myslalem ze mniej beda chcieli...tak z 40 zl

a dzis wydalem juz 60 zl na drazek (byl za 77 ale utargowalem), 38 zl za koncowke i 30 zl znajomemu za robote
Ok, bardzo dziekuje Wam za pomoc

Jakby ktos mial jeszcze cos ciekawego do powiedzenia w tym temacie to czekam z niecierpliwoscia
: 21 gru 2005, 22:46
autor: darcun4
Vieczur pisze:Jakby ktos mial jeszcze cos ciekawego do powiedzenia w tym temacie
Tylko pamiętaj, że dokładniej Ci ustawią starą metodą z tymi tyczkami, lampami i tablicami, niż nowocześnie najeżdżając jadną stroną koła na "latającą" płytkę podłogową.
Też mnie to czeka ale już mam ugadaną cenę 30 zet.

: 21 gru 2005, 22:51
autor: MARKKO
Tylko Darcun wiesz ta metoda mało da jeżeli ktoś miał problemu z tyłem, bo w tej metodzie masz ustawianą przednią zbieznosc wzgledem tylnych kół
: 21 gru 2005, 22:57
autor: KriSSo
Vieczur pisze:Czy to jest napewno sprawa zwiazana z ustawieniem zbieznosci ??
Tylko i wyłącznie. Po regulacji wszystko wróci do normy.
: 22 gru 2005, 07:29
autor: leszek
markko pisze:Powinno się bo ustawić nawet po wymianie tarcz.
pytałem się kilku znajomych i nikt tego nie potwierdza.szczerze mówiąc mi też wydaje się to delikatnie mówiąc dziwne

ale mogę sie mylic.
: 22 gru 2005, 09:07
autor: KriSSo
leszek pisze:pytałem się kilku znajomych i nikt tego nie potwierdza.szczeże mówiąc mi też wydaje się to delikatnie mówiąc dziwne Wink ale mogę sie mylic.
Zgadza się, ponieważ przy wymianie tarcz, nie ingerujemy w układ zawieszenia - ani w końcki drążków, ani w amortyzatory.
: 22 gru 2005, 12:32
autor: Vieczur
dzis zalatwilem sobie sprawdzenie calej geometrii i ustawianie bledow...bede winny 59,50 zl i moze jeszcze uda mi sie cos wytargowac

Co Wy na taką cenę ?