Strona 1 z 1
stukanie zaworów i nierówna praca silnika
: 09 lis 2005, 09:56
autor: darekn11
w czasie jazdy samochód zaczoł sie dusić po przejechaniu kilunastu kilometrów i po usunieciu usterki zaczeły stukać zawory i falowanie obrotów nie znacznie50 -100 obrotów na biegu jałowym jak dodam gazu na 3000 tyś to przy opadaniu obrotów silnik sie dławi jak by miał przestawiony zapłon ,pasek i rolki rozżądu są w miare nowe 3000tyś kil ,jeśli to zapłon to jak mozna go ustawić?
pozdrawiam
: 09 lis 2005, 18:09
autor: leszek
a jaki masz silniczek? w 16 zaworowych zapłonu sie nie ustawia.odpal go i pojedyńczo zdejmuj przewody ze świec tz:zdejmij i załóż.może na jakimś cylindrze ci nie pali albo przerywa.może świeca lub przewód WN.pozdro, a zkąd jesteś? jaka dzielnica wawy?
: 09 lis 2005, 20:02
autor: darekn11
WITAM JA JESTEM Z SASKIEJ KĘPY ŚWIECE KABLE Sˇ NOWE ORGINALNE ROZUMIEM ZE ZAPŁON SIE SAM USTAWIA PO Z RESETOWANIU KOMPA? A SILNIK 1.8 16V 92R
POZDRAWIAM
: 09 lis 2005, 22:05
autor: leszek
: 17 lis 2005, 15:06
autor: darekn11
witam . okazało sie ze na świecy przy przykrenczniu została gumka z klucza ktura ma za zadanie trzymać świece przy wycąganiu co za tym idzie fajka nie dochodziła do końca i było małe przebicie ,teraz jest ok
pozdrawiam
: 17 lis 2005, 15:50
autor: leszek
całe życie sie człowiek uczy

. ważne że udało sie zlokalizować usterke. pozdro.
