Coś się dzieje

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 1292
Rejestracja: 19 lip 2005, 19:44
Lokalizacja: Warszawa

Coś się dzieje

Post autor: Adaś »

Witam... Mam problem z LPG :/ Jest to LPG 1 generacji (gaźnik). Dzisiaj nagle zgasł na gazie i nie chciał odpalić... Odpaliłem na benzynie dałem mu po butach przełączyłem na gaz i znowu zaczął chodzić :| Co to może być?
Viking

Post autor: Viking »

Moze filtr gazu?
Robson

Post autor: Robson »

może elektrozawór nie załączył się i gaz nie poszedł do gaźnika..sprawdź elektrozawory jeden powinienł być przy butli a drugi przy parowniku.
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 1292
Rejestracja: 19 lip 2005, 19:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adaś »

Tym razem znowu problem z LPG jest taki, że nie ma wolnych obrotów na gazie. Na benzynce normalnie są wolne obroty a na LPG jeżdże na ssaniu, bo inaczej gaśnie. Chciałem spuścić ten syf z parownika ale nie znalazłem tego korka spustowego :o powinien być pod parownikiem a tam nic nie ma... może to wina tego nazbieranego syfu?
jest: koreański wysokoobrotowiec :mrgreen:
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

a moze po prostu tego,ze rozregulowala Ci sie juz instalacja gazowa? W gaznikach niestety rozregulowanie instalacji ma duzy wplyw na wolne obroty. A ten korek spustowy musi byc, jakiej firmy jest parownik?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 1292
Rejestracja: 19 lip 2005, 19:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adaś »

słuchaj dokładną firme parownika podam Ci jutro jak zajże w papiery od Gazu a co do regulacji to niby niedawno był regulowany gaz pod komputerem... Apropo regulacji to Wiesiu jakbyś mógł to wrzuciłbyś na stronke opis regulacji 1 generacji, bo ten link co ogólnie na stronce jest już nie działa (tzn. nie ma takiej strony).
jest: koreański wysokoobrotowiec :mrgreen:
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

ok, to daj znac jaka to firma.

A co do regulacji,to znalazlem nowy artykul (ten sam na innej stronie):TUTAJ
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
rzeznik

Post autor: rzeznik »

nie zaglądaj w papiery. popatrz na reduktor.
mi w papierach pisze, że to LOVATO a u trzech gazowników powiedzieli mi, że to Landi, Tomasetto i jakiś jeszcze jakiś jeden. wszędzie co innego. szukałem poprostu membran i pokazuje papiery, zagląda pod maskę i słysze co innego.
Na koniec okazało się, że to Autronic tak jak pisało na reduktorze.
i jak tu funkcjonować w świecie gazu:)
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 1292
Rejestracja: 19 lip 2005, 19:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adaś »

Znalazłem wkońcu papiery od Gazu :) Parownik firmy TOMASETTO
jest: koreański wysokoobrotowiec :mrgreen:
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

firma nie najgrosza,wiec dziwie sie ze nie znalazles korka spustu syfu z parownika... musi byc
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 1292
Rejestracja: 19 lip 2005, 19:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adaś »

no jeszcze postaram się go wynaleźć :) A i zapomniałem Wiesiu podziękować za linka do tej strony z opisem regulacji więc DZIĘKI ;) Jak znajde ten korek to napewno poinformuje :)
jest: koreański wysokoobrotowiec :mrgreen:
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
Robson

Post autor: Robson »

ja mam tomasetto i na 100% jest korek spustwy na samym dole...nie widać go ale jak ręką "pomacasz" od dołu parownik jest śrubka na klucz imbusowy bodajrze 6mm. a próbowałeś wyczyścić filterek gazu? jest przykręcany pokrywką na 3 śrubki....być może dlatego Ci nie chodzi na wolnych obrotach....
ODPOWIEDZ