ALARM DO ESIEGO Z 1996ROKU

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

ALARM DO ESIEGO Z 1996ROKU

Post autor: majbiker »

ZAKŁADAM ALARM - i niewiem gdzie należ się podpiąć ( chyba w pzrekażniki) aby migały kierunki,
oraz gdzie należ się podpiąć pod wyłączniki aby po otwarciu drzwi alarm sam się nie uzbrajał!
mam auto z 1996roku z pazdziernika 1.8td 90kucy montowany w espani!
alarm MAGICAR 440
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

aby kierunki migaly,to nie wpinasz sie w przekazniki,tylko zwyczajnie w przewody idace do kierunkowskazow :) (te plusowe), latwo je znalezc szukajac przy wlaczonym kierunkowskazie miernikiem w kostkach wychodzacych od gory skrzynki bezpiecznikow. A co do przewodu aby alarm reagowal na otworzenie drzwi,to jest on od spodu skrzynki bezpiecznikow (trudniejszy dostep,bo trzebga ja do gory nogami przewrocic). Zajrze do schematu i podam Ci kolor kabla.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

OK BĘDE BARDZO MOSNO ZOBOWIˇZANY
umnie te kolory nie są normalne , z części ( obojętnie jakiej) wychodzą kable i zaraz jest wtyczka i zmieniają się kolory? czemu tak ktoś to wmyślił to niewiem!]
możę jak byś miał jakieś foto gdzie się mam wpiąć to by było super NADZWYCZAJ GENIALNIE!
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

tutaj zrzucialem dwa skany schematow dzieki ktorym znajdziesz ten przewod od wlacznikow krancowych na drzwiach. W niego sie wepniesz i podepniesz do alarmu i bedzie reagowac na otworzenie drzwi,tak jak mowilem ten przewod jest umieszczony od spodu skrzynki z bezpiecznikami, na jedym ze skanow masz umiejscowienie dokladnie gdzie ten przewod sie znajduje w skrzynce. Ja tez mam Escorta z 1996 TD, tyle ze produkcji niemieckiej i takowy przwod u mnie byl. A ze nie ma rozróżnienia w schemacie na auto z niemiec czy nie z niemiec to na pewno masz tak samo.

Oto skany:

alarm01.jpg
alarm02.jpg
Ostatnio zmieniony 27 sie 2005, 23:21 przez WieSiu, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

dzięki !!!
---> czy te skany nie są idenytczne 2 jednakowe ? bo mi sie wydaje żę niczym się nie różnią !

[ Dodano: Sob 27 Sie, 2005 ]
z centralki wychodzą 2 przewody i mam je opisane na schemacie tak ( schemat od alarmu)
zielony <---------------( - ) drzwi -
fioletowy<--------------( + ) drzwi +

nie jestem zbyt kumaty z elektryki , dlatego kogoś co się zna takie pytania mogą śmieszyć ale mam z tym problem!
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

poprawilem linka w poscie, rzeczywiscie bylo to samo :) Teraz sa rozne.
Ty wykorzystasz przewod zielony (-) do podlaczenia do tego przewodu co Ci zaznaczylem
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

DZIĘKI , jak byś mógł mi wskazać który to kabelek od kierunków na tym obrazku było by super!!!!
p.s
klikam na ikone POMóGŁ!!!!
sam sobie bym z tym rady nigdy niedał !
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

niestety nie potrafie Ci powiedziec ktory dokladnie to kabelek od kierunkow,ale opisze Ci jak go znalezc (oczywiscie kazdy z kabelkow z osobna,a sa dwa, lewy i prawy). Musisz wziasc miernik elektroniczny,ewentualnie probnik na 12 V, przekrecic zaplon i wlaczyc kierunkowzkaz,np lewy. Wtedy jeden koniec miernika lub probnika przykladasz gdzies do masy samochodu (czyli gdziec gdzies w niepokryte farba miejsce karoserii,najlepiej pod jakas sroba,albo w jakis przewod masy), potem bierzesz drugi przewod miernika i wtykasz w kostki znajdujace sie w skrzynce bezpiecznikow od gory, tam powinienes znalezc kabelek ktory zmienia napiecie w "takt" kierunkowskaza. Oczywiscie misisz to robic na podlaczonym akumulatorze i na zlozonej calej instalacji elektrycznej samochodu. Mysle ze metoda prosta, a popsuc cos bardzo trudno :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

tu gdzie umiejscowiłeś na shemacie kostkę umnie są kolory;2 kabelki które wchodzą w jednomiejsce pomarańczowoniebieskie
1 kabelek koloru czarnoczerwonego --- i --- taki sam kolor jest przy wyłączniku drzwiowym--> pewno chodzi to o ten kabelek !?

[ Dodano: Nie 28 Sie, 2005 ]
mam problem z podłączenIEM ULTRADZWIĘKOWYMCZUJNIKIEM TX-08
ma on 3 przewodyi opisane są tak
biały wyzwala 0V
kolor zielonyi brązowy zasilają czujnik ?
GDZIE TO WPIˇC DO CENTRALKI?
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jak nie pomyliles kostek,to ten przewod to na pewno ten i on idzie do drzwi pasazera i do tylnych drzwi. Ale pod niego koniecznie masz sie wpiac.

Co do podlaczenia czujnika,to w alarmie zasilenie bierzesz do czujnika normalnie z zasilania alarmu, brazowy to zapewne bedzie masa, zielony to zapewne +, a bialy dajesz do wejscia alarmu, w opisie powienies miec cos takiego jak linia wyzwalajaca alarm sterowana masa, tam wlasnie powinien trafic bialy przewod.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ODPOWIEDZ