Kurna, dzis robilem zespolony. Ale sie nawku***. od 14.30 do 20.40 i jeszcze bardziej spieprzony jest niz byl. Pierwsze pytanie, moze mnie ktos uspokoi tym:
JAK SIE DO CHOLERY ZAPINA TO ZABEZPIECZENIE DO PRZYCISKU AWARYJNYCH?? Spedzilem nad tym ponad godzine i nie wiem jak to cholerstwo zapiac.
Druga sprawa, to ktos mowil, ze zeby nie wlaczaly sie dlugie przy wlaczaniu kierunkow nalezy jakas zalozyc oslonke z kabla(koszulke). Tak tez zrobilem i nie dziala.
Tak wiec porazka na calej lini, ale sie wkur***.
Przełącznik zespolony!!
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23267
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?p=13889 na tej stronie masz fotki jak jest przymocowany przycisk awaryjnych. Tez sie z godzine kiedys glowilem jak to ma pasowac do siebie,ale mi sie udalo Zdjecia szukaj zamieszczonego przeze mnie
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: