Siema ryje,
Mam chrapkę żeby zmienić podświetlenie zegarów i wszelkich przełączników kokpitu na zimny biały.
O ile zegary nie są jeszcze takie tricky to reszta już tak.
Przełączniki wydają się być nierozbieralne. Boję się że jak się do nich dobiorę to już ich nie złożę w całość. Macie z nimi jakieś doświadczenia? wskazówki?
I tu hit: podświetlenie pokręteł dmuchawy (symbole) jest rozwiązane przez zieloną farbę/folię w środku panelu. Jakieś patenty na to gówno?
Trochę od czapy a trochę serio. Co myślicie o tym żeby np. czarne zegary z białymi liczbami i wskazówką podświetlić diodą UV? Chciałbym zostawić cyfry tak jak są, ale wskazówki np. machnąć farbą fluorescencyjną czy jakąś taką co by się odróżniała od tarczy i fajnie wskazywała.
Walcie śmiało. Wiem że temat dosyć kontrowersyjny. Wezmę to na klatę
Podświetlenie zegarów / kokpitu
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Re: Podświetlenie zegarów / kokpitu
przyciski są rozbieralne - sam "poprawiałem" przycisk halogenu bo sie spalila zarowka i poszla zielona dioda i ladniej to wyglada niz oryginal.
przede wszystkim to .... poszukaj na forum temat podswietlenia przerabiany wiele razy. Moj brat mial u siebie podswietlenie zegarow zmienione wiec spoko sie da. szkoda tylko oczwiście tego egzmplarza auta na takie zabawy ale to wiesz proponuje oryginalne przycisk/licznik/panele schowac na pozniej jak rozsadek wroci a majstrowac na gratach z allegro - zapewne kupisz je na kiloramy za jakies smieszne "5zł" bo juz chyba nikt tego nei kupuje
przede wszystkim to .... poszukaj na forum temat podswietlenia przerabiany wiele razy. Moj brat mial u siebie podswietlenie zegarow zmienione wiec spoko sie da. szkoda tylko oczwiście tego egzmplarza auta na takie zabawy ale to wiesz proponuje oryginalne przycisk/licznik/panele schowac na pozniej jak rozsadek wroci a majstrowac na gratach z allegro - zapewne kupisz je na kiloramy za jakies smieszne "5zł" bo juz chyba nikt tego nei kupuje
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- krisu
- Posty: 544
- Rejestracja: 17 lut 2016, 17:20
- Lokalizacja: EP
- Pojemność: 1100
- Rocznik: 2000
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Hatchback
Re: Podświetlenie zegarów / kokpitu
Ja u siebie miałem wszystko podmienione na ledy,wywalałem wszystkie żarówki z wszystkich pokręteł,przełaczników,trochę zabawy było,musisz najpierw odszukać plusy na przełącznikach,do tego ledy 3 mm,rezystor 480 Ohm,rezystory dajesz na anodzie każdego leda. Poszukaj w moim/już nie moim temacie,tam było wszystko.
2009-2017 Escort mk7
2018-2020 Seicento 1.1 SPI
2020- Fiat Punto Evo 1.2
2018-2020 Seicento 1.1 SPI
2020- Fiat Punto Evo 1.2