WYMIANA OLEJU RAZEM Z FILTREM
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Zgadza się z tym drutem.
Wykręcamy świecę - przyglądamy się pod jakim kontem wygiąć drut - spłaszczamy go na wygiętej końcówce - lekko - żeby się nie przesuwał na boki - dojeżdżamy tłokiem do góry - tłok dociska drut do zaworu - można spokojnie odbezpieczyć i zdjąć sprężynę.
Wykręcamy świecę - przyglądamy się pod jakim kontem wygiąć drut - spłaszczamy go na wygiętej końcówce - lekko - żeby się nie przesuwał na boki - dojeżdżamy tłokiem do góry - tłok dociska drut do zaworu - można spokojnie odbezpieczyć i zdjąć sprężynę.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Eeeehhh lenie:
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... trzonk%F3w
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... trzonk%F3w
Przed chwilą wymieniłem uszczelkę pod pokrywę głowicy, gdyż przez starą co nie co się przesączało. W komplecie z uszczelką sprzedał mi takie 9 aluminiowych podkładeczek, owe podkładeczki wcisnąłem w dziurki na śruby w uszczelce, czy to jest właściwe miejsce tych podkładeczek?
A co do ceny wymiany uszczelniaczy to wiem to tylko od jednej osoby, osobiście się jeszcze nie pytałem.
Pozdr.
A co do ceny wymiany uszczelniaczy to wiem to tylko od jednej osoby, osobiście się jeszcze nie pytałem.
Pozdr.
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Eeee... zaraz "lenie", po prostu nigdy tego nie robiłem i pojęcie "w kształcie hokeja" jest dla mnie wieloznaczne Jak bym zobaczył, to bym nie pytałdarcun4 pisze:Eeeehhh lenie:
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
elo
niedawno tez wymienialem olej, ale chyba nalalem ciut za duzo.tzn.przy zimnym silniku olej jest ponad maxa a przy cieplym rowno z maxem.jak myslicie sposcic troche oleju??ma to jakis wplyw?jutro sprawdze ile dokladnie wlalem ale mysle ze nie wiecej jak 4litry.
niedawno tez wymienialem olej, ale chyba nalalem ciut za duzo.tzn.przy zimnym silniku olej jest ponad maxa a przy cieplym rowno z maxem.jak myslicie sposcic troche oleju??ma to jakis wplyw?jutro sprawdze ile dokladnie wlalem ale mysle ze nie wiecej jak 4litry.
___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
sprawdzilem dokladnie i wlalem 3,5l oleju, ale mam go powyzej maxa (na focie niebieska kreska=moj poziom oleju przy zimnym silniku) wlałem SAE 15W40(foto)sprzedawca mi go polecal.czy jak spuszczalem olej przy cieplym silniku to mogl on jeszcze nie splynac skons?i np.te pol litra starego jeszcze gdzies było?filtr tez wymienialem.