Strona 3 z 3
Re: 1,6 ZETEC problemy z obrotami i osprzętem
: 06 paź 2017, 21:33
autor: S3ci0r
zaślep odpowietrzenie skrzyni korbowej, ewentualnie zaciśnij od niego przewód gumowy który idzie z boku silnika pod obudową termostatu. tylko na tym odcinku jest on gumowy bo wcześniej jest stalowa rurka do zaworka, a dalej jest twardy plastik aż do łączenia z kolektorem. jak będziesz zaślepiał to musisz gniazdo w kolektorze i zaworek przy silniku.
Re: 1,6 ZETEC problemy z obrotami i osprzętem
: 29 paź 2017, 12:26
autor: onistaryescort
Czy kolektor ssący posiada jakąś uszczelkę na łączeniu z głowicą?
Druga sprawa - świece zapłonowe kończą żywot. Jak już mam grzebać przy tym wozie to najpierw zapłon wyeliminuje:P
I tutaj problem - posiadam z 3 różne serwisówki do Escorta
Znalazłem następujące świece zalecane do tego silnika:
AYES PP1
Bosh FR6DCX
Z tego, co patrzyłem na internecie nie są to zamienne świece. Mam dylemat, które wybrać? Wolałbym stosować to,co fabryka nakazuje, silnik całkowicie fabryczny, przebieg 190 000
Re: 1,6 ZETEC problemy z obrotami i osprzętem
: 29 paź 2017, 12:33
autor: Jamszoł
świece z długim gwintem najlepiej NGK - powiesz , że z długim gwintem do Forda to Ci dadzą odpowiednie
Przerwa 1,1 mm
Jeśli nic nie robiłeś przy zapłonie to rozważ również zakup i wymianę kabli WN
Oczywiście , że kolektor ma uszczelkę
Re: 1,6 ZETEC problemy z obrotami i osprzętem
: 29 paź 2017, 13:47
autor: onistaryescort
Mam na myśli ciepłotę, bo różną podają.... Jedne z podanych przeze mnie świec to platyna.... Teraz nie wiem,czy pakować zwykłe czy platynowe?:P
Kable zmieniałem z 2 lata temu na nowe NGK.
Re: 1,6 ZETEC problemy z obrotami i osprzętem
: 29 paź 2017, 13:48
autor: Jamszoł
ja jeździłem na NGK platinum
Re: 1,6 ZETEC problemy z obrotami i osprzętem
: 29 paź 2017, 13:54
autor: onistaryescort
W Zetecu? Jaka ciepłota? Jak wrażenia?
Re: 1,6 ZETEC problemy z obrotami i osprzętem
: 29 paź 2017, 13:56
autor: Jamszoł
w Zetecu też - ciepłoty nie pamiętam , wrażenia ?
Zero problemów pomimo jazdy na LPG
Teraz też jeżdżę na NGK platinum w poprzednim Mondeo tez NGK platinum
Re: 1,6 ZETEC problemy z obrotami i osprzętem
: 29 paź 2017, 14:02
autor: onistaryescort
No dobra, to platynowe wezmę. Musze tylko skądś dobrać ciepłotę, spróbuje według starych świec to zrobić. Dzięki za rady.
Re: 1,6 ZETEC problemy z obrotami i osprzętem
: 29 paź 2017, 14:25
autor: Yagr
Kolego, świece boscha, które podałeś to świece do CVH a nie zeteca. Nie wiem z jakiej serwisówki korzystasz ale cos masz tam namotane. Nie zastanawiaj sie nad ciepłotą tylko wejdź na dowolny konfigurator dobrego producenta i dobierz sobie wg modelu i silnika. Np.
https://www.ngk.de/nc/pl/wyszukiwarka-produktow/
http://beru.federalmogul.com/pl/e-catalogue/part-number
http://www.bosch-automotive-catalog.com/en_GB/
Możesz też poszukać w katalogach firm handlujących takimi gratami np.
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/ek ... ka/ford/36
Re: 1,6 ZETEC problemy z obrotami i osprzętem
: 29 paź 2017, 14:50
autor: Jamszoł
o widzisz - wlazłem na dobieraczke świeczek i mi się przypomniało co dokładnie miałem w Esie
typ:
V-Line 25
Stock No.:
7586
Czyli np. tu -
http://www.swiece-zaplonowe.pl/swiece-i ... -7586.html
Re: 1,6 ZETEC problemy z obrotami i osprzętem
: 29 paź 2017, 15:16
autor: WieSiu