Wymiana miski olejowej
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Czytałemleon167 pisze:Yagr,
Premium euro 5 eev ale nie czytałeś dokładnie
Pytasz o forda zagajasz o tirach, to ja z zawodowej ciekawości pytam czym jeździsz.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
zycze powodzenia a potem rurka od turbo przytkana i $$$$ na turbinke trzeba szykowac ja na gwarancji trzymam sie tych 20tys, bo wymiana oleju w aso masakrycznie droga (ponad 500zł) ale po gwaranacji od razu przechodze na wymiane co 10tys kmKleszczak pisze:w silniku 1.6 tdci zaleca się co 20 tysięcy.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Reasumując by uciąć niepotrzebną dyskusję .
Wymieniając miskę olejową w escorcie 1.8 td przy okazji mamy okazje zweryfikować sprzegło kompletne, półosie oraz uczelniacze wału (chyba , bo jeśli się mylę to proszę mnie poprawić)
Przy okazji trzeba odkręcić swożnie i końcówki drążka kierowniczego i ewentualna wymiana
O oleju i filtrze raczej nie będę wspominał ,a dla mnie to nieunikniona wymiana
Dziękuję za wszelkie sugestie
Wymieniając miskę olejową w escorcie 1.8 td przy okazji mamy okazje zweryfikować sprzegło kompletne, półosie oraz uczelniacze wału (chyba , bo jeśli się mylę to proszę mnie poprawić)
Przy okazji trzeba odkręcić swożnie i końcówki drążka kierowniczego i ewentualna wymiana
O oleju i filtrze raczej nie będę wspominał ,a dla mnie to nieunikniona wymiana
Dziękuję za wszelkie sugestie