Strona 2 z 4
: 22 lis 2015, 20:15
autor: jk1978
A to zmienia postac rzeczy. Obyś nie zwatpil. Bede trzymal kciuki by sie udalo. A co do stwierdzenia Jamszola - poprostu chłodno patrze na pewne sprawy i nie podniecam sie z byle powodu. Jak widze ze ktos jedzie po kosztach i byle tanio i oby wogole cos odpalilo a potem jak cos to do zyda sie pchnie to noz mi sie sam otwiera bo kogos mozna na mine niezla wpakowac - sam sie tak wpakowalem no ale jak mi sie oczy otworzyly to bylo za pozno. Jestem zwolennikiem dobrej roboty a nie fuszerki. Jak slysze - robie po kosztach, byle tanio bo i tak nie będę długo jezdził a potem niech się nowy właściciel martwi to co mam zrobic? - pochwalic? Jak widze ze ktos jest swiadom tego za co sie zabiera i robi to rzetelnie to zawsze mu przyklasne. Kupiec dobrze napisal - wariatem trzeba byc pakujac kase w Escorta. Ja wariactwo popieram wiec trzyman kciuki bo ten projekt wlasnie bedzie pozytywnym wariactwem ktory ma sluzyc wlascicielowi kolejne lata
: 22 lis 2015, 20:18
autor: WieSiu
Jak po taniosci to założyć tam 1.6 EFi z mk5. Ewentualnie takiego kupić i porządnie wyremontować póki części jeszcze osiągalne i dość tanie. Jak iść na na całego to RS, a wszystko ponad to to już inny przedział cenowy a i efekt niewiadomy. Angole jakoś bez problemów pakuja rsy do mk4. Jak im wychodzi to pomyslowym Polakom na pewno wyjdzie to lepiej i taniej
: 22 lis 2015, 20:19
autor: kupiec
juz tu widze spine
jeszcze jeden tekst obrazajacy kogokolwiek temat zdechnoe w smietniku
: 22 lis 2015, 20:26
autor: iglaxr3i
kupiec pisze:zeby reanimowac escorta to albo trza byc bogatym albo glupim
osobiscie bym wlozyl 1.6 8V bo to bedzie najprostsze
Ta do smietnika ,a to przecierz Ty mnie np.obraziłes bo nie jestem bogaty to co jestem głupi, a co do reszty ludzi co zajmowali sie zmianami to podali powody czemu sie pozbyli aut ,......offf.
A w mk4 juz sa silniki N7A tutaj w Polsce.
: 22 lis 2015, 20:56
autor: Jamszoł
baczek06, a tak przy okazji , wejdź no tutaj -
http://fordescort.pl/forum/viewforum.php?f=33
i załóż nowy temat ze swoim wozem i za każdym razem jak będziesz z niego robić śmigłowiec
to zrób foto i je wstaw
Im wiecej sie bedziesz udzielał tym wiecej ludzi Ci będzie pomagać
: 23 lis 2015, 07:49
autor: Mateklobez
Był na fefku gość o nicku Pompa, miał rs-a w czerwonym cabsie MK4, oraz dość wątpliwej urody bodykit. Był kiedyś nawet pokazany w Operacji Tuning na tvn turbo i jakiejś gazecie. To pokazuje że da się bez problemu n7a włożyć w budę MK4.
: 23 lis 2015, 10:52
autor: Jamszoł
Mateklobez pisze:Był na fefku gość o nicku Pompa, miał rs-a w czerwonym cabsie MK4
Nie ten może ?
http://olx.pl/oferta/ford-escort-mk4-xr ... bk2Mn.html
: 23 lis 2015, 15:04
autor: Mateklobez
: 23 lis 2015, 17:13
autor: baczek06
dach miał czerwony
Dzisiaj dokonałem zakupu silnika N7A. Krok na przód w moich poczynaniach z Mk4
http://zapodaj.net/2f0ab66bba78b.jpg.html
[ Dodano: Pon 23 Lis, 2015 ]
Jamszoł czerwony jet nawet tutaj
https://www.youtube.com/watch?v=glr9x2ZOFVA
: 25 lis 2015, 17:16
autor: Kleszczak
kompletne n7a czy sam goły silnik?
mk4 jest w ciul w PL z silnikiem z RSa.
: 25 lip 2016, 19:15
autor: baczek06
komplet. dobrze wiedzieć. Z tego co zauważyłem to od 2004 roku zaczeli się z tym bawić. Będzie ciekawie.
[ Dodano: Pon 25 Lip, 2016 ]
witam. odświeżę trochę temat. Aktualnie pierwsze kroki ku wymiany silnika poczynione, [(sam sie nie podjąłem)dupa
] szukałem informacji na temat współdziałania skrzyni od mk4 z silnikiem Rs2000, wiem że jest inne przełożenie i nie będzie szalonego uśmiechu na twarzy...
również usłyszałem coś o skrzyni od escort 1.8TD. tylko czy przeguby wybieraki itd podchodzą na plug&play do mk4?
: 25 lip 2016, 19:33
autor: WieSiu
Ktoś ten temat przerabial już, ale nie pamiętam kto i czy na tym forum czy na FEFK
: 25 lip 2016, 19:44
autor: Yagr
S3cior powinien pamietac bo się tym interesował przed swapem
: 25 lip 2016, 20:01
autor: iglaxr3i
Na fefku przez Pume bodajze bylo to robione czerwone cabrio mk4,musisz poszukac tam.
: 25 lip 2016, 21:30
autor: S3ci0r
Yagr, w mk4? a po co mi ta wiedza