Też bym wymieniał na warsztacie, nawet olej ostatnio wymieniam na warsztacie, bo jak mam złazić w kanał, upieprzyć się po łokcie, to nie jest to dla mnie warte 30zł które weźmie mechanik a ja sobie popatrzę.Solar pisze:osłonę przegubu wymianiałeś na warsztacie ???
[MKVII] WODA W CYLINDRZE - wymiana uszczelki głowicy 1.6 16v
Moderator: Moderatorzy
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Kierowca bombowca.
Przed chwilą okazał się moim oczom paseczek - nówka pewex dolar pięćdziesiąt .Jaszczur pisze:No taaak, ale na nowy pasek to nie ma
Po godzinie walki mam rozrząd na wierzchu i 1-szy problem. Na obudowie miski olejowej są dwa nacięcia wzdłużne ok. 4mm różnicy między nimi (cecha do ustawienia koła) ale na kole zębatym z wału głównego nie ma żadnych pkt odniesienia .
Może jakieś koło ratunkowe, telefon do przyjaciela....
Następnie jak zaznaczyć położenie kół zębatych wałków rozrządu. Coś słyszłem o unieruchomieniu wałków za pomocą płaskownika ??? .
Ponieważ rozrząd był robiony 40 tys. km temu są znaki na kołach zębatych (biały pisak) ale w żaden sposób nie współgrają ze sobą tj. jeden naprzeciw drugiego w obu kołach itd...
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
- harnasiowy
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Koła pasowego, nie zębatego na którym jest pasek? (tam też mam białe znaczniki z pisaka). Koło pasowe musiałem ściągnąć, aby ukazały się nacięcia na obudowie miski olejowej.S3ci0r pisze:szczotka druciana na wiertarkę jedziesz po krawędziach koła pasowego aż ukażą się małe rowki
Mówimy o tym samym silniku?
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
Zaraz idę dalej walczyć, jeszcz 1h temu dałbym głowę sobie obciąć że na kole pasowym nie ma znaków
Jaszczur, oj Ty mnie podejrzewasz o taki profesjonalizm, nie nie mam
Znajdę znaki na kole pasowym, pokryją się ze znacznikiem na misce, - to oznacza, że cylinder 1-4 jest w gmp i jak teraz zaznaczyć położenie kół zębatych wałków rozrządu?.
Po cholerę zatem przy wymianie rozrządu mechanik robił znaczniki białym flamastrem na małym kole zębatym (wał korbowy) paska rozrządu ?.
Jaszczur, oj Ty mnie podejrzewasz o taki profesjonalizm, nie nie mam
Znajdę znaki na kole pasowym, pokryją się ze znacznikiem na misce, - to oznacza, że cylinder 1-4 jest w gmp i jak teraz zaznaczyć położenie kół zębatych wałków rozrządu?.
Po cholerę zatem przy wymianie rozrządu mechanik robił znaczniki białym flamastrem na małym kole zębatym (wał korbowy) paska rozrządu ?.
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
Nie zaznaczasz położenia kół zębatych. Blokujesz wałki.
A mechanik robił znaki bo pewnie też nie mógł znaleźć znacznika. W ogóle zmiana rozrządu "na flamaster" itp. znaki to powszechna praktyka polskich mechaników.
U siebie jak zmieniałem rozrząd w tdci, to takich znaków miałem kilkanaście; żaden nie pokrywał się prawidłowo z blokadami...
A mechanik robił znaki bo pewnie też nie mógł znaleźć znacznika. W ogóle zmiana rozrządu "na flamaster" itp. znaki to powszechna praktyka polskich mechaników.
U siebie jak zmieniałem rozrząd w tdci, to takich znaków miałem kilkanaście; żaden nie pokrywał się prawidłowo z blokadami...
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
ok.Jaszczur pisze:Nie zaznaczasz położenia kół zębatych. Blokujesz wałki.
W załączeniu fotka z koła pasowego: znacznik nr 2 powinien pokryć się z cechą na misce olejowej, ale jej tam nie ma . Tłoki 1 i 4 w gmp, co jest grane? .
http://fotowrzut.pl/2L9MOHH4ZT
Nie zamienię ESSA na mercedesa.