Brak mocy
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23289
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
To zdemontuj tłumik i pojezdzij
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Jak kata wyciagalem odlaczylem i to samo jakby mial syf w sobie taka odcinka. i po mojej 2 tyg obserwacji stwierdzam że najczesciej dzieje sie to najczesciej rano. wtedy ma muła że nawet przejezdzajac 8km jedzie max 50kmh czasami 60. poprostu traci moc spada predkosc popuszcze gazem to znow poleci i dojdzie do tego samego momentu i znow to samo. strach mowic co bedzie pod gorke. wracaj ze szkoly zgasnie zawsze na swiatlach tych samych gdzie troche dluzej trzeba czekac. ale juz takiego mula nie ma. dzis to samo wczoraj o 14 zaparkowalem i dzis o 18 jechalem na przejazdzke to odpalil i od razu zgasl. odpalilem znow pochodzil 15s i znow zgasl. potem minute pochodzil pozniej 3min a pozniej to juz chodzil. podjechalem na stacje (mial mula) i zgasl na swiatlach. pozniej po 3-4 km sie odmulil i ciagnal (dodajac gaz do dechy traci moc ale popuszczajac tak na 4/5 idzie). Kurde no moze ktos tak mial ze na zimnym muli a po rozgrzaniu jest dobrze. wydaje mi sie ze to zalezne od temperatury powietrza na dworze i silnika. jakies kable wilgotne czy co....
- S3ci0r
- Posty: 4783
- Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
- Lokalizacja: Łódź
- Pojemność: 1988
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
gerardzik, normalnie to powinieneś już dawno dostać ostrzeżenie za ignorowanie porad rozwiązania twojego problemu!
nic więcej już nie można na ten temat napisać bo to już zostało zrobione, trzeba cofnąć się do początku tematu i po kolei sprawdzać to co ci koledzy wypunktowali.
DO ROBOTY!
nic więcej już nie można na ten temat napisać bo to już zostało zrobione, trzeba cofnąć się do początku tematu i po kolei sprawdzać to co ci koledzy wypunktowali.
DO ROBOTY!
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
- WieSiu
- Posty: 23289
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Boli jak silnik jest gorący
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Od początku pisaliśmy - wsadź łep pod mache i zlokalizuj to syczenie
Możliwe , że wężyk od podciśnienia - od regulatora ciśnienia paliwa sie wysrał a Ty dziury w całym szukasz drugi czy trzeci tydzień
Gadasz o zapchanych tłumikach a teraz , że jak były ściągnięte to było to samo
ŁEP POD MACHE
Ja tam nie pojade , żeby Ci sprawdzić co syczy
Możliwe , że wężyk od podciśnienia - od regulatora ciśnienia paliwa sie wysrał a Ty dziury w całym szukasz drugi czy trzeci tydzień
Gadasz o zapchanych tłumikach a teraz , że jak były ściągnięte to było to samo
ŁEP POD MACHE
Ja tam nie pojade , żeby Ci sprawdzić co syczy
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Dajcie spokoj. Mam erazenie ze ktos tu sobie beke z was robi a wy sir spinacie tak ze zaraz hemoroidow dostaniecie. Proponuje temat ~~~> kosz
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- jk1978
- Posty: 770
- Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
- Lokalizacja: Olsztyn
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Hatchback
jakby koleś słuchał co się mówi to już usterki by dawno nie miał. powtarzam - zerknij na filtr paliwa bo to wygląda na to jakby syf zaciągał - jak już ci syf przepchnie to i auto idzie. weź też plaka w sprayu i psikaj na odpalonym silniku tam gdzie słyszysz to świszczenie - jak faktycznie jest gdzieś wąż na tyle nieszczelny że mocno przepuszcza to po psiknięciu plakiem obroty ci wzrosną. dla mnie to tego świszczenia nie wyeliminujesz całkowicie. węże mają po 15 lat jak nie więcej i to logiczne że nie trzymają już w 100%. podokręcaj też opaski na wężach ciśnieniowych. gdyby ci jakiś wąż ciśnieniowy spadł to wogóle nie ogarnąłbyś byś obrotów a nie tylko jak silnik zimny. ogólnie takie świszczenie możesz też słyszec bo przepustnica jest uwalona syfem i nie zamyka się całkowicie i stąd ten dźwięk. tak jak tu każdy pisze - glowa pod maskę i szukasz bo od pisania to problem się sam nie rozwiązuje. ty uczepiłeś się tego tłumika jak głupi.skoro nie słuchasz co wszyscy ci tu mówią to najlepiej wymień cały sinik, wydech, wiązkę i ciesz się ze udało ci się wyeliminować problem. ogólnie to twój cyrk i twoje małpy