Strona 2 z 2
: 29 maja 2015, 21:07
autor: Yagr
tomek8888, jeśli chodzi ci o te tulejki wystające w zaznaczonych miejscach to sa to tulejki ustalające położenie i można je wyjąć. Widać ktoś ich nie wyjął i zostały albo w łapie albo w sprężarce. Tak myślę bo takie tulejki to standard np. przy głowicach. Nie miałem sprężarki klimy więc w tym przypadku 100% pewności nie mam ale może wystarczy przełożyć te tulejki i będzie pasować?
: 29 maja 2015, 21:12
autor: tomek8888
No ciężki temat mam Panie
Na pocieszenie mogę tyle dodać, że 95% klimy już w Essim siedzi.
Jeszcze tylko ten nieszczęsny kompresor z paskiem założyć i w drogę.
Mam 2 kompresory na stanie, jeden musiałem kupić ekstra bo gościu od Essa nie chciał sprzedać samego mocowania węży.
Tak więc jutro od rana rzucę okiem jeszcze raz dokładnie co tu jest nie tak i wam powiem, może coś wymyślimy.
: 30 maja 2015, 07:55
autor: Kleszczak
kompresory są różne i mają otwory mocujące w różnym miejscu. To na zdjęciu zaznaczone może być o 5 mm obok. Trzy otwory pasują, jeden nie.
: 30 maja 2015, 15:14
autor: tomek8888
Chyba jednak do Escorta w benzynie są takie same.
Dokonałem cudu - załatwiłem sobie dziś oryginalną łapę do wersji z klimą od 1.4 - na zdjęciach widać. Mam jeszcze łapę od wspomagania od wersji z klimą.
Obydwie sprężarki od 1.6 16V pasują.
Czyli pozostaje dzisiaj założyć.
Napiszę o wynikach.
Edit: coś nie mogę podesłać zdjęć. Jak tylko się da to będą.
[ Dodano: Pon 01 Cze, 2015 ]
Tak wygląda łapa alternatora do Escorta 1.4 w wersji z klimą