może ciśnienie rozwalało waż??? miałem tak kiedyś że wąż mi strasznie puchł i mechanik zalecił ...wywiercenie otworu by ciśnienie miało ujście. oczywiście nie posłuchałem rady mechanika i była to moja ostatnia wizyta w tym warsztacie
jk1978 pisze:może ciśnienie rozwalało waż??? miałem tak kiedyś że wąż mi strasznie puchł i mechanik zalecił ...wywiercenie otworu by ciśnienie miało ujście. oczywiście nie posłuchałem rady mechanika i była to moja ostatnia wizyta w tym warsztacie
A co bylo przyczyna? Wlasnie obstawialbym podobnie
właśnie jakiś magik przede mną wsypał jakiegoś gówna uszczelniającego i pozapychało conieco. oprócz wymiany węzy czekało mnie płukanie całego układu itp
Jamszoł pisze:zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia może być następstwem - wlanietej uszczelki pod głowicą
Trzeba by było sprawdzić kompresje
też może być. nikt nigdy nie wierci otworka by ciśnienie znalazło ujście i nikt nie zasypuje układu chłodzenia syfem jak nie ma ku temu podstaw. kiedyś jak chciało się uszczelnić układ chłodzenia to dodawało się ... musztardy i ta załatwiała całą robotę
marrecki, nikt nic nie musiał wiercić - niektóre korki mają zaworek bezpieczeństwa zrobiony tak że nadmiar wylatuje właśnie otworem od góry - tylko że wtedy od spodu korka jest jakiś tam płaski zaworek - może po prostu jakiś spec wydłubał ten zaworek?
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"