Ford Escort Mk4 cabrio 89r problem z obrotami
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 kwie 2015, 20:12
- Lokalizacja: mikołów
Ford Escort Mk4 cabrio 89r problem z obrotami
Witam mam problem z swoim escortem mk4 cabrio 89r. Silnik nie rowno chodzi faluja obroty jak sie zagrzeje to troche lepiej. Kable swiece wymienione i dalej to samo.
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
onekrzysiek26, co to za silnik? W opisie masz 2litry... moc 105... trochę mało sensownych informacji na konkretną podpowiedź.
Jeśli się okaże że to zwykły 1, 6 cvh to poszukaj na forum za pomocą forumowej wyszukiwarki bo podobne tematy były już wielokrotnie,
Jeśli się okaże że to zwykły 1, 6 cvh to poszukaj na forum za pomocą forumowej wyszukiwarki bo podobne tematy były już wielokrotnie,
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
kupiec, no to z pewnością jesteś w stanie koledze pomóc w rozwiązaniu jego problemów oraz paru innych, np, jak przekonać mrówji do oddania auta 

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 kwie 2015, 20:12
- Lokalizacja: mikołów
Panowie spokojnie silnik 1.6 EFI mam escorta model starszy niz kolega z zdjeciem z czarnym. Nie wiem co wymienic dalej czy moze to byc wina jakiegos czujnika auto ma 25lat wszystko bylo na biezaco robione sprowadzone z niemiec. Jezdzone tylko na weselach. I jest to troche denerwujace gdy stoisz a auto faluje na obrotach.
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
kupiec, jak pracujesz w pt? Masz jeszcze ten klocek z diodą do testu błędów? W zasadzie możesz się z kolegą umówić na podmianę kolejnych elementów w ramach diagnostyki
ja wam mogę co najwyżej dobrą cewkę podrzucić, ale map, edis itp to oomiędzy sobą musicie.

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
jak temat jest nadal aktualny, to podpowiem że prawdopodobnie silnik krokowy wymaga adaptacji.
podaj jeszcze czy to jest EFI
podaj jeszcze czy to jest EFI
rs turbo
https://fordmotorsport.fora.pl/
https://fordmotorsport.fora.pl/
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
stafcio, jeśli kolega ma w profilu wpisame pojemność 1600, moc 105KM i MK5 to może to być tylko EFI, (silnik LJF)
Adaptacja krokowego robi się tu po każdym resecie a reset jak każdy wie jest dobry na wszystko więc kupiec robi go regularnie... np. przekładając aku do kijanki albo innych swoich czy bratowych wynalazków 


Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"