Strona 2 z 2

: 29 sty 2015, 18:58
autor: bodzio82
nonam pisze:Z tego co pamiętam to silniki forda nigdy nie były szczególnie oszczędne, ja bym to 10l uznał za normalne spalanie, ale różne ludzie mają poglądy na ten temat, ja bym w każdym razie problemu nie szukał, zwłaszcza zimą w 4 osoby na pokładzie
no jasne ze tak


to co ja mam powiedziec jak moj smok za 50zł robi okolo 70 Km przy emeryckiej jezdzie chodzi o pb :mrgreen: jak mu deptam maks 50 km robie :roll:

: 29 sty 2015, 20:44
autor: Yagr
ArGo94, zatankuj sobie na jednej stacji pod korek, spisz licznik, pojeździj dzień, dwa i zatankuj na tej samej staci, a już najfajniej by było z tego samego dystrybutora tak samo pod korek. Spiaz litry z dystrybutora i km z licznika. Policz km i litry i wtedy podaj spalanie. To powinno być w miarę miarodajne.

: 29 sty 2015, 21:28
autor: S3ci0r
udało mi się kiedyś zatankować 56l, jak dokręcałem korek to wylewało się paliwo :D

: 30 sty 2015, 20:11
autor: Arcadio
S3ci0r pisze:udało mi się kiedyś zatankować 56l, jak dokręcałem korek to wylewało się paliwo :D
bo to mój korek był i nie pasował :/

: 31 sty 2015, 14:38
autor: Tomek R
Przyczyn większego spalania może być na pawdę wiele. W staym essim co mi niedawno wybuchł (1.4 silnik) po wymianie kompletu łożysk spalanie spadło o około litra !!! niby banał. Ale jak się ich nazbiera to może spalać i dwanaście. Teraz mam 1,6 zeteca w gazie, i na trasie pali 11 gazu i to przy jeździe między 130 a 140 km/h. Jak nie deptałem to najlepszy pomiar to 8,4l/100.

: 31 sty 2015, 17:43
autor: cidzej
ale nie prownuj gazu do pb. nie wiem jaka generacje masz ale jak znam zycie to II to tam mozna tak skrecic ze i 5/100 wezmie :P

: 02 lut 2015, 22:42
autor: ArGo94
Yagr zastosuje się do twojej rady. Spalanie może też być takie duże bo dziś jak jechałem sam to zauważyłem że mi z górki sam zwalnia i to wina hamulców. Jutro wymieniam wszystko i zobaczę jak ze spalaniem będzie.