brak iskry escort 1.6 16 v zetec

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

cidzej, ale to wszystko pod EEC4? Czy też brak EDISA=EEC5?
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Ja mam teraz ecc 4 bez edosa za to z pats :)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

szczerze to te programy jak auto data tolerance data i vorkshop to sie nie nadaja :570:


u mnie edisa nie ma w eec v

[ Dodano: Sob 17 Sty, 2015 ]
mimik, mi sie wydaje ze u ciebie padl wlasnie edis a nie sterownik silnika, mozesz sie wypowiedziec?za szybko moim zdaniem poszla naprawa skoro mniales imo to bys musial wymienic duzo wiecej niz tylko sterownik

chyba ze robiles to w serwisie ew.ktos ci zdjąl imo ze sterownika to sie podziel info gdzie co i jak
Awatar użytkownika
harnasiowy
Posty: 954
Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: harnasiowy »

Tak nowe ecu iv o jakims tam koncowym oznaczeniu miały edisa w sobie
Regeneracja Przewodów Wspomagania, klimy itp.
Pneumatyka i Hydraulika
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

co ja pier przeciez mogł kupic bez imo :oops:
mimik
Posty: 7
Rejestracja: 13 sty 2015, 19:32
Lokalizacja: trzebinia

Post autor: mimik »

pomagal mi kolega szwagra i powiedzial ze wymienil mi tylko sterownik i styki na cewce przeczyscil . On jest samoukiem naprawa trwala tydzien bez niego nie dal bym rady
Awatar użytkownika
Jaszczur
Posty: 678
Rejestracja: 15 mar 2010, 00:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Jaszczur »

mimik pisze:wszyskie wtyczki spryskalem wd wyglondaly jak nowe .
Jeśli wd to było WD40, to śpieszę donieść że WD40 nie służy do czyszczenia styków elektrycznych...
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

WD40 po chwili wysycha i jest od nowa to samo poza tym jest to rozkleszczacz do śrub i innych zardzewiałych żelastw
Są specjalne kontakty w spreju do połączeń elektrycznych
Ja stosuje ten - http://www.boll.pl/produkty-techniczne- ... t-spray-67
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 »

potwierdzam że WD40 to się nie nadaje. ja prysnąłem WD40 przepływkę (te pręciki w środku) i można powiedzieć że zabiłem ja :-(. efekt był taki że kupiłem nową przepływkę
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

pręciki w przepływce to najlepiej kupić preparat do zmywania zakonserwowanych nowych tarcz i bębnów
Coś do rozpuszcza i odtłuszcza
Pręciki nie dość , że będą zakurzone to dodatkowo są tłuste bo wraz z powietrzem zasysane są opary z silnika poprzez "odme"
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ