Strona 2 z 2

: 18 lis 2014, 07:57
autor: S3ci0r
weź pod uwagę to że w słoneczny dzień światło które trafia do lampy daje już efekt rozjaśnienia klosza w efekcie czego jest mniejsza różnica pomiędzy zapalonym światłem a jego brakiem. przy przyciemnionej lampie tego światła wpada o wiele mniej i lepiej widać kiedy wciśniemy stop, bo jest większy kontrast.

: 18 lis 2014, 17:35
autor: Jamszoł
Kit tu nam wciskasz :razz:
Jak coś co jest pomalowane kilkoma warstwami farby - będzie bardziej przezroczyste od czegoś co nie jest pomalowane ?

Wymyśl nowe - dobre prawo fizyki bo nie uwierze inaczej

: 18 lis 2014, 17:39
autor: WieSiu
Dobrze jest mieć 3 światło stop, na allegro tanio widuje oryginał nowy :p

: 18 lis 2014, 18:39
autor: S3ci0r
Jamszoł, owszem światła jest mniej, ale kontrast jest dużo większy w związku z czym sumaryczny efekt jest korzystniejszy dla przyciemnionych lamp.

miałem takie lampy i wiem co mówię.

: 18 lis 2014, 19:11
autor: Jamszoł
S3ci0r pisze:sumaryczny efekt jest korzystniejszy
Gdyby to lepiej sie sprawowało to już dawno było by fabrycznie montowane we wozach
Nie przekonałeś mnie :razz:

: 18 lis 2014, 23:30
autor: S3ci0r
pomaluj lampy to się samemu przekonasz ;)

: 18 lis 2014, 23:33
autor: Jamszoł
na pewno malować nie będę - po co ma mi ktoś w zadek wjechac bo nie będzie widział światełek

: 27 lis 2014, 23:10
autor: lukaszl86ldz
ojj niektóre auta mają przyciemnione lampy fabrycznie np. pewne wersje reno 19

Obrazek

: 28 lis 2014, 06:41
autor: Yagr
lukaszl86ldz pisze:ojj niektóre auta mają przyciemnione lampy fabrycznie np. pewne wersje reno 19
ojj, fabrycznie i z homologacją ;)

: 28 lis 2014, 08:30
autor: cidzej
Ja mialem fabtycznie przyciemnione w renault ale jak yagr mowi fabryczne=homologowane skoro dopuszczone do ruchu na terenie UE