Nie działają kierunki

Moderator: Moderatorzy

Saveroc

Nie działają kierunki

Post autor: Saveroc »

Witam wszystkich, od wczoraj mam duży problem - nie działają mi kierunkowskazy. Ani prawy, ani lewy, żarówki się nie świecą a w aucie nawet nie słychać tego "stukania" działających kierunków, tak jak by ich nie było. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, ani jeden nie jest spalony. Wszystko się zaczęło od tego, że z kuzynem podłączyliśmy lewy kierunek ponieważ kabelki się odpięły, a że jeden kabelek miała zaśniedziałą klamrę/zacisk ledwo się trzymał. Więc pojechaliśmy na drogę gdzie jest pełno dziur aby sprawdzić czy kabelek będzie się trzymał. Jechaliśmy dość szybko, oba kierunki podczas jazdy działały, podjechaliśmy pod dom (pod domem również działały oba) zgasiłem silnik i koniec - kierunki przestały działać.
Za pomoc z góry dziękuję :)
Ostatnio zmieniony 07 sie 2014, 09:40 przez Saveroc, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Sprawdz przekaznik pod przelacznikiem zespolonym
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Saveroc

Post autor: Saveroc »

A możesz mi powiedzieć gdzie dokładnie on jest, bo przyznam że małą mam wiedzę na temat mechaniki - tylko takie pomniejsze rzeczy...
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Jak zdejmoesz oslony przelacznika kierunkowskazow to pod nim jest przekaznik wciskany w ten przelacznik
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Saveroc

Post autor: Saveroc »

Zdjąłem tą górną osłonę ale nie mogę nigdzie tego przekaźnika wypatrzeć. Jak on wygląda?
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

nie musisz czasem zdemontowac zespolonego? dawno tego nie robilem wiec nie pamieta dokladnie jak to bylo
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Saveroc

Post autor: Saveroc »

"Zespolony" to jest ten co nim przełączam kierunki, tak?
Chciałbym to dziś naprawić, bo do miasta ani rusz bez kierunkowskazów :/
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

zespolony to jest caly ten wichajster z kierunkami i wycieraczkami, to sie cale demontuje
a masz awaryjne?
http://www.google.pl/search?q=zespolony ... n9Hadz_jP8#
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Saveroc

Post autor: Saveroc »

Zdemontowałem cały zespolony, awaryjne, mijania i długie działają. Oprócz kierunków...
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

przekaznik trza podmienic albo sprawdzic czy dziala
sprawdzic miernikiem czy prad dochodzi do przekaznika
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Saveroc

Post autor: Saveroc »

W którym miejscu sprawdzić?
Nie mam skąd podmienić przekaźnik, a do najbliższego srota mam ponad 15 km. A jak sprawdzić czy przekaźnik działa?
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

oj :( ja to moge zapalnik do bomby sprawdzic ;) ale nie przekaznik :)

nie pamietam jak to bylo, masz 4 piny i bodajze 30 to zasilanie a ktorys pozostaly to masa
poczekaj niech sie elektrycy forumowi wypowiedza
zobacz czy przekaznik od awaryjnych jest taki sam jak od kierunkow to podmienisz
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Saveroc

Post autor: Saveroc »

Ok, to poczekam...
Jak będę miał kiedy bombę w aucie to zwrócę się z tym do ciebie :D
kris

Post autor: kris »

kupiec pisze:nie pamietam jak to bylo, masz 4 piny i bodajze 30 to zasilanie a ktorys pozostaly to masa
nie wiem jak w mk5 ale w 7 są 3 piny,31 49o 49(zasilanie)
Weź no poruszaj tym przerywaczem,a najlepiej wypnij go i obadaj stan nóżek,może coś się rozłączyło albo jest zimny lut,da się go spokojnie rozebrać ;)
Saveroc

Post autor: Saveroc »

Czekaj, czekaj - bo nie rozumie :)
Czym są te "piny", gdzie jest ten przerywacz aby nim poruszać? Bo tak jak mówiłem, wykręciłem i odpiąłem ten przełącznik zespolony. Te dwa kable co odpiąłem od niego, i wejścia od tych kabli są w dobrym stanie (nic spalonego itp.) Muszę jeszcze odkręcić obudowę tego przełącznika?
ODPOWIEDZ