Nie działają kierunki
Moderator: Moderatorzy
Nie działają kierunki
Witam wszystkich, od wczoraj mam duży problem - nie działają mi kierunkowskazy. Ani prawy, ani lewy, żarówki się nie świecą a w aucie nawet nie słychać tego "stukania" działających kierunków, tak jak by ich nie było. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, ani jeden nie jest spalony. Wszystko się zaczęło od tego, że z kuzynem podłączyliśmy lewy kierunek ponieważ kabelki się odpięły, a że jeden kabelek miała zaśniedziałą klamrę/zacisk ledwo się trzymał. Więc pojechaliśmy na drogę gdzie jest pełno dziur aby sprawdzić czy kabelek będzie się trzymał. Jechaliśmy dość szybko, oba kierunki podczas jazdy działały, podjechaliśmy pod dom (pod domem również działały oba) zgasiłem silnik i koniec - kierunki przestały działać.
Za pomoc z góry dziękuję
Za pomoc z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony 07 sie 2014, 09:40 przez Saveroc, łącznie zmieniany 1 raz.
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Sprawdz przekaznik pod przelacznikiem zespolonym
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Jak zdejmoesz oslony przelacznika kierunkowskazow to pod nim jest przekaznik wciskany w ten przelacznik
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
zespolony to jest caly ten wichajster z kierunkami i wycieraczkami, to sie cale demontuje
a masz awaryjne?
http://www.google.pl/search?q=zespolony ... n9Hadz_jP8#
a masz awaryjne?
http://www.google.pl/search?q=zespolony ... n9Hadz_jP8#
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
oj ja to moge zapalnik do bomby sprawdzic ale nie przekaznik
nie pamietam jak to bylo, masz 4 piny i bodajze 30 to zasilanie a ktorys pozostaly to masa
poczekaj niech sie elektrycy forumowi wypowiedza
zobacz czy przekaznik od awaryjnych jest taki sam jak od kierunkow to podmienisz
nie pamietam jak to bylo, masz 4 piny i bodajze 30 to zasilanie a ktorys pozostaly to masa
poczekaj niech sie elektrycy forumowi wypowiedza
zobacz czy przekaznik od awaryjnych jest taki sam jak od kierunkow to podmienisz
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
nie wiem jak w mk5 ale w 7 są 3 piny,31 49o 49(zasilanie)kupiec pisze:nie pamietam jak to bylo, masz 4 piny i bodajze 30 to zasilanie a ktorys pozostaly to masa
Weź no poruszaj tym przerywaczem,a najlepiej wypnij go i obadaj stan nóżek,może coś się rozłączyło albo jest zimny lut,da się go spokojnie rozebrać
Czekaj, czekaj - bo nie rozumie
Czym są te "piny", gdzie jest ten przerywacz aby nim poruszać? Bo tak jak mówiłem, wykręciłem i odpiąłem ten przełącznik zespolony. Te dwa kable co odpiąłem od niego, i wejścia od tych kabli są w dobrym stanie (nic spalonego itp.) Muszę jeszcze odkręcić obudowę tego przełącznika?
Czym są te "piny", gdzie jest ten przerywacz aby nim poruszać? Bo tak jak mówiłem, wykręciłem i odpiąłem ten przełącznik zespolony. Te dwa kable co odpiąłem od niego, i wejścia od tych kabli są w dobrym stanie (nic spalonego itp.) Muszę jeszcze odkręcić obudowę tego przełącznika?