Strona 2 z 2
: 03 gru 2014, 19:48
autor: kupiec
bardzo dobrze ze odswiezyles kotleta a nie zalozyles nowy temat
: 03 gru 2014, 21:10
autor: Picekkniaz
Noo wlasnie ja planuje zrobic sobie rozrząd ....a przy okazji bym sobie cos z modyfikował ;]
nie ukrywam ze wczsniej miałem Tico .. i tam było co robic ;]
: 18 gru 2014, 10:14
autor: iglaxr3i
Bedzie ci ciezko przy 1,6 ale ja bym sie nie lamal .posadz walki od rqb i poruwnaj efekt.potem grzeb dalej.
: 18 gru 2014, 10:34
autor: Lukas
S3ci0r pisze:przepraszam, 127KM:
Obrazek
a wykres sprzed prac? Żeby porównać...
: 18 gru 2014, 14:34
autor: S3ci0r
nie wiem czy istnieje, poszukam
: 18 gru 2014, 22:35
autor: Picekkniaz
iglaxr3i,
te wałki to od 1.6 czy od 1.8 ??
: 21 gru 2014, 20:20
autor: iglaxr3i
1.8 ozn.Rda(105) rqb (130) rkc (115) koni .w 1.6 sa te same walki co w rda czyli pierwszy stopien.
: 23 gru 2014, 22:23
autor: Picekkniaz
ooo dziękoweczka...po świętach pomyslle na ten temat ;]
: 24 cze 2015, 01:33
autor: lukasz13osw
ja stwierdzilem ze podnoszenie mocy w moim Essku mija sięz celem, w koncu u mnie ma to byc samochod do taniego poruszania sie, do wariactw mam motocykl. Zamiast inwestowac pieniadze w przyrost kilku koni czy Nm lepiej zainwestować w porządne tarcze, klocki, zawieszenie, kable, swiece, opony, amory czy sprzęgło. Na dłuższą mete to bardziej opłacalne i pewnie po dluzszym czasie bardziej to docenimy