brak mocy po 3tyś. obr.
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Pociągnę(jak by to nie zabrzmiało ) temat dalej.W środę wymieniłem sondę i nic nie dało.Wyczyściłem przepływkę i też lipa.Został tylko katalizator.Dzisiaj wjechałem na kanał i rozprułem kata.Zrobiłem to nie ściągając go(lenistwo podsuwa dziwne pomysły ).Wyciąłem od spodu kwadracik 14x20 cm. i okazało się że wkład katalizatora składa się z dwóch części.Jedna z nich się obluzowała i przekręciła się lekko "na sztorc" co uniemożliwiło całkowitego wydalania spalin i się dusił.Wydłubałem tą połówkę kata a drógą zostawiłem(trzyma się dobrze).Otwór "załatałem" kawałkiem blachy.Bez spawów-zanitowałem .Jest to rozwiązanie doraźne ale samochód odżył i jeździ jak trzeba tylko troszkę jest głośniejszy.Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem.Może komuś się przyda
Punk,Rock,Sex i Motocykle
Był escort jest Cougar
Był escort jest Cougar
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Po co zostawiales ta 2 cześć? To i tak już padaka,wiec trzeba było całość wyjac
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
ciekawe czy poprawa nie bedzie tylko do czasu zaadaptowania sie ecu ....
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
raczej realista .... to tylko escort. tu nie ma tak dobrze jak we francuzach, ze jak cos sie zepsuje to wprawdzie auto staje ale wymieniasz i chodzi jak nowe - tutaj latami czlowiek nie moze dojsc o co kaman i nie jedna tega glowa sie poddaje. mechanizma autoadaptacji + tryb awaryjny + brak kontrolki MIL + brak normalnego interfejsu do diagnostyki oznacza ni mniej ni wiecej, ze w 9/10 przypadkach tylko pozornie udaje sie usunac usterke ... do czasudługi pisze:Ale z Ciebie optymista
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415