Gaśnie na zimnym silniku.
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
ale problem kupic 1.6 za 400zl i zapomniec o temacie: http://allegro.pl/silniki-i-osprzet-sil ... escort+1.6 jak nie na aucie,to zawsze mozna podpiac skrzynie, rozrusznik i sprawdzic kompresje. Bedzie mniejwiecej wiadomo jaki stan.
A 2.0 sprzedac jakiemus maniakowi przerobek i jeszcze z tego kasa zostanie
A o takich cenach to juz nawet nie chce mi sie wspominac, dla chcacego nic trudnego taka odleglosc po silnik
http://allegro.pl/silnik-1-6-16v-ford-e ... 94844.html
A 2.0 sprzedac jakiemus maniakowi przerobek i jeszcze z tego kasa zostanie
A o takich cenach to juz nawet nie chce mi sie wspominac, dla chcacego nic trudnego taka odleglosc po silnik
http://allegro.pl/silnik-1-6-16v-ford-e ... 94844.html
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
nie zapominaj tylko, ze sam silnik to tylko element calkowitego kosztu - przekladka, rozrzad, plyny, czesci + robocizna to nawet przy silniku za 400zl sumaryczny koszt wyjdzie okolo 1000pln do tego ponowna regulacja lpg przy okazji moze sie okazac, ze nie warto skladac na tym sprzegle co jest ... itd.
generalnie w tak malo wartym aucie jak escort taka przekladka moim zdaniem ma sens jak robimy ja samo albo po dobrych znajomosciach za przyslowiowa flaszke
generalnie w tak malo wartym aucie jak escort taka przekladka moim zdaniem ma sens jak robimy ja samo albo po dobrych znajomosciach za przyslowiowa flaszke
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Skoro mecu sobie sam grzebie przy silniku 2.0 to przyjmuje ze ma trochę wiedzy i możliwości aby dokonać przekładki. A remont parcha zaniechanego przez kiepska instalacje gazowa wg mnie nie na sensu.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Co do sprzęgła wydaje mi sie że może nie doczekać 2015. Robiłem już kiedyś przekładkę silnika 1,6 na 2,0 w mondeo mojego znajomego wraz z nim. Do dyspozycji mam garaż ktory kiedyś był warsztatem więc mam kanał wyciągarkę i całe wyposażenie może nie pierwszej młodości ale spełnia zadanie. Mój kuzyn jest mechanikiem z wykształcenia i lubi sobie dłubać przy samochodach a jak co ojciec mojej dziewczyny też pomoże.
Czekam na uszczelki ;p bo właśnie zamówiłem.
[ Dodano: Pon 10 Lut, 2014 ]
Panowie tragedia!!! Silnik 2.0 już w Esim problem polega na tym że się gotuje. Odpala bardzo ładnie chodzi cichutko równo ma moc ale gdy się zagrzeje to zaraz podchodzi pod stan krytyczny płyn cofa się do zbiorniczka wyrównawczego. Czyżby znów uszczelka pod głowicą?
W samochodzie jest:
Nowy termostat Wahler
Nowa pompa wody SKF
Zaraz padaczki przy tym samochodzie dostane już brak mi sił, pomysłów i pieniędzy
Jak myślicie co to może być ?
[ Dodano: Pon 10 Lut, 2014 ]
Panowie tragedia!!! Silnik 2.0 już w Esim problem polega na tym że się gotuje. Odpala bardzo ładnie chodzi cichutko równo ma moc ale gdy się zagrzeje to zaraz podchodzi pod stan krytyczny płyn cofa się do zbiorniczka wyrównawczego. Czyżby znów uszczelka pod głowicą?
W samochodzie jest:
Nowy termostat Wahler
Nowa pompa wody SKF
Zaraz padaczki przy tym samochodzie dostane już brak mi sił, pomysłów i pieniędzy
Jak myślicie co to może być ?
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
jak powstaje podcisnienie w ukladzie chlodzenia to ja stawiam na uszczelke pod Glowica
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Po ,,przejechaniu" pilnując temperatury silnika 100 km mamy następujące objawy:
-Masło pod korkiem
-1,5 l płynu chłodniczego znikło
-Nadal wyrzuca płyn ze zbiorniczka po zagrzaniu.
Jak obstawiacie uszczelka pod głowica czy pęknięta głowica a może inne pomysły?
Byłem u róznych speców i jak na ta chwile jest 4 do 2
-Masło pod korkiem
-1,5 l płynu chłodniczego znikło
-Nadal wyrzuca płyn ze zbiorniczka po zagrzaniu.
Jak obstawiacie uszczelka pod głowica czy pęknięta głowica a może inne pomysły?
Byłem u róznych speców i jak na ta chwile jest 4 do 2
Uszczelkę wymieniałeś o ile dobrze pamiętam? Jeśli tak to masz chyba odpowiedź. Przy wymianie uszczelki głowica była planowana? Bez zdjęcia głowicy i sprawdzenia szczelności raczej nikt Ci z fusów nie wywróży. Możesz też jeździć tak dalej i w końcu ubić silnik, ale Twój wybór.
Edit: zerknąłem do góry i wnioskuję że uszczelka była wymieniona, więc albo Ci to nie wyszło, albo możesz szukać nowej głowicy, ale tak jak pisałem, zrzuć ją i niech Ci sprawdzą szczelność, będziesz wszystko wiedział. Jesteś chyba pierwszą osobą na forum która wymieniła trupa na trupa
Edit: zerknąłem do góry i wnioskuję że uszczelka była wymieniona, więc albo Ci to nie wyszło, albo możesz szukać nowej głowicy, ale tak jak pisałem, zrzuć ją i niech Ci sprawdzą szczelność, będziesz wszystko wiedział. Jesteś chyba pierwszą osobą na forum która wymieniła trupa na trupa
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Kierowca bombowca.
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
zapomniales o koledze kupiecnonam pisze:Jesteś chyba pierwszą osobą na forum która wymieniła trupa na trupa
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415