rozladowuje akumulatory

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

11,9 :( trza myslec o innym
teraz sprawa tego drugiego co mam od sasiada :) pewnie tez padaka :P
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14518
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

kupiec, myślę że padaka - skoro po 3 miechach dojrzewania w piwnicy u sąsiada i podłączeniu do prostownika nie zassał nawet przy starcie anie ampera to znaczy że zdechł...
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

jakbys poobserwowal jednego i drugiego dokladnie podczas ladowania to mozna czesto zauwazyc dwie "przypadlosci" z reguly swiadczace o koncu zycia akumulatora - skaczace wskazania podczas ladowania (np. po godzinie ladowania prad spada do 2 amper zeby po kolejny 2 godzinach wskoczyc spowrotem na 4 A - prad powinien liniowo spadac czyli na poczatku np. 6A potem 4A ...2A ... 1A ... ), Druga sytaucja (zblizona do pierwszej) - nie moznosc zejscia w okolice 1A nawet po 12 godzinach ladowania, tzn np prad sie utrzymuje na poziomie 2...4.... czy iluś tam amper.

Oczywiscie obie (razem lub osobno) przypadlosci moga wystapic ale nie musza natomiast gdy wystapia to na 90% akumulator jest szrot.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

wiec tak, moj po podlaczniu pod prostownik wskazywal ok 4A a jak bylo dalej to nie wiem bo bylem w pracy :)
od sasiada wskaznik przesunal sie na 6A i spadl nagle do 0 wiec zaufalem sasiadowi ze co dwa trzy miesiace podlancza go pod prostownik wiec jest zaladowany :) i to mnie wprowadzilo w blad ze cos z autem nie teges :(
dzisiaj podlaczylem go i nawet nie drgnela skazowka z 0 :/ czyli sasiad ma padake nie aku :P niech se go w buty wsadzi :d
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Mecu

Post autor: Mecu »

Ja w Mondziaku miałem tak że zdupił się włącznik grzania tyłków. Jak był w pozycji wyłączonej to ssał z akumulatora mimo że nie był wsadzony nawet kluczyk w stacyjkę.
Wpadłem na to po tym jak bez problemu zapalił po nocy gdy nie było foteli w samochodzie. Wsadziłem fotele bez przycisków i nadal odpalał. Więc wymieniłem włącznik i po problemie. A mówie o tym dlatego że kumpel to przerabiał ostatnio ale w Vectrze B z włacznikiem grzania szyby
Może u ciebie jest podobnie
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Mecu, mierzylem pobor pradu i wyszlo 0,01 ale to jak bylo "cieplo" a prad zniknal jak byl przymrozek wiec podejzewalem zwarcie
tera na 99% jestem pewien ze to akumulator padaka :-)
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Mecu

Post autor: Mecu »

No to w tym wypadku moja wina nie doczytałem że już się wyjaśniło.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23269
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Mecu, bo w mondeo miałeś jakąś rzeźbę, grzanie tylkow ma działać po przekreceniu klucza.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Mecu

Post autor: Mecu »

No wiem. Ale po wymianie przycisku problem znikł więc wydaje mi się że to była wina włącznika. Jakim sposobem się to działo to ja nie wiem
Awatar użytkownika
harnasiowy
Posty: 954
Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: harnasiowy »

kupiec, a weź Ty miernik ustaw na amperomierz i po kolei wyciągaj bezpieczniki i podpinaj miernik i zobacz gdzie jest największy pobór (na którym obwodzie pobór jest największy) i wtedy szukaj co wpierdziela prąd.
Regeneracja Przewodów Wspomagania, klimy itp.
Pneumatyka i Hydraulika
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23269
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

harnasiowy, przecież kupiec napisal ze mierzyl calosc i pobiera mu 0,01A,czyli jest ok
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
harnasiowy
Posty: 954
Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: harnasiowy »

WieSiu, zwracam honor.. umknęło mi gdzieś :oops:
Regeneracja Przewodów Wspomagania, klimy itp.
Pneumatyka i Hydraulika
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Irek - jeśli rozładowany aku - ładuje się np. pół godziny lub mniej to aku złom
Z wiekiem spadła mu pojemność i z np. 50 Ah masz w nim 10 Ah lub mniej
Oczywiście to co cidzej opisał też ma miejsce
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

ten sasiadowy nie ladowal sie w ogole :P pisalem ze bylo 0 wiec co mialem ladowac?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

bo nie przyjmował - bo jest padaka
Nawet dobrze naładowany aku - będzie brał prąd ładowania
Gdybyś miał automat do ładowania z wyświetlaczem cyfrowym to widział byś przy podłączeniu naładowanego coś koło 1-3 A przez pierwsze pare minut
Nie ma sprawnego aku - który by nie wziął coś ponad zero

Dlatego napisałem wcześniej - podłączasz i za moment przestaje ładować - złom
A jak nie ładuje wcale to dooopierrrooo złom :d

Niestety ale aku musisz kupić - bo do Darka to raczej specjalnie nie pojedziesz
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ