Strona 2 z 2

: 12 lis 2013, 21:50
autor: nonam
RS Van! :d

: 12 lis 2013, 22:16
autor: WieSiu
tyle ze RSa trzeba wyremontowac i chyba bedzie to drozsze :( No nic, poczekam na diagnoze, bedzie nieoplacalne to przemysle temat.

: 13 lis 2013, 08:23
autor: cidzej
przemysl temat nim ci wszystkie dacie wykupia :!:

: 13 lis 2013, 10:08
autor: WieSiu
cidzej pisze:przemysl temat nim ci wszystkie dacie wykupia :!:
i czemu mnie denerwujesz ? :P

: 13 lis 2013, 10:29
autor: Arcadio
pojemny wóz :D

: 13 lis 2013, 11:52
autor: cidzej
WieSiu pisze:
cidzej pisze:przemysl temat nim ci wszystkie dacie wykupia :!:
i czemu mnie denerwujesz ? :P

ja cie denerwuje ? ty mnie denerwujesz ! wytracasz mi ciagle argumenty z reki, ze w stare auto oplaca sie inwestowac :/ :cry:

: 13 lis 2013, 12:01
autor: WieSiu
cidzej, jedyny powod ze warto w starucha inwestowac,to ze nie traci na wartosci i mozesz wlac co chcesz, nawet naszczac mozesz i jakos pojedzie

: 13 lis 2013, 12:17
autor: harnasiowy
WieSiu, Olej z frytkownicy razem ze frytkami :D :twisted:

: 13 lis 2013, 12:24
autor: cidzej
jak widac, na dluzsza mete to sie nie oplaca :D

: 13 lis 2013, 13:45
autor: Lukas
cidzej, jak sie nie opłaca? nowsze auto jak się popsuje to może naprawa kosztować tyle co pelny serwis silnika w VANie.

Typu z eksploatacji: żarniki w passacie B6 ;)

: 13 lis 2013, 13:57
autor: cidzej
nie mowimy tu o pasacie tylko o jakiej dacii nowej lub czyms pokroju kangoo

: 13 lis 2013, 16:05
autor: WieSiu
Naprawa żeby drogo nie było to ok 600zł,full serwis z poprawą głowicy to ok 1300zł. Nadal uważam, że to nie jest dużo. Uszkodzona była uszczelka miedzy 2 a 3 cylindrem. Nic więcej nie stwierdzono,pewnie sam się przyczynilem do tej usterki 3 tygodnie temu jeżdżąc ile sił było w tym silniku na trasie. Za duże opory stawia to nadwozie :p