Strona 1 z 1

Demontaż środkowego tunelu

: 13 mar 2013, 13:20
autor: elnino
Jak zdemontować tunel?

Wg google 4 śruby pod osłoną biegów + 1 w pseudołokietniku. Ta w łokietniku jest pod osłoną natomiast śrub brak otworów również ale coś trzyma mniej więcej w połowie jego długości efekt taki że pękł na pół bez najmniejszego oporu.

on jest jakoś na zatrzaskach dwuczęściowy? nie mogę nigdzie zlokalizować śrub, są 4 co prawda nakrętki tam ale one trzymaja kwadratową blachę przez którą idzie drążek biegów i nie ma ta blacha kontaktu z tunelem plastikowym w żaden sposób. klucz bodajże 10mm

help :cry:

: 13 mar 2013, 13:30
autor: zbysio007
Jeśli nie zapomniałem to te 4 śruby i tak musisz odkręcić, niech ktoś mnie poprawi jak się mylę. Poszarp się z tym i wyskoczy, tam nie ma jakichś kombinacji nie z tej ziemi :)

: 13 mar 2013, 14:11
autor: WieSiu
4 sruby na 10tke przy lewarku i jedna z tylu pod zaslepka, na tym koniec.

: 13 mar 2013, 15:15
autor: S3ci0r
zdejmujesz mieszek gałki zmiany biegów, w tej dziurze będziesz miał jeszcze taką jakby filcową osłonę, pod nią są właśnie te 4 śruby

: 13 mar 2013, 17:45
autor: elnino
zrobione, dzięki koledzy nie byłem pewien bo ta blacha przy lewarku wyglądała jakby była niezależna od tunelu a jednak spód tunelu jest metalowy i to mnie zmyliło.

temat można zamknąć.