: 10 mar 2013, 22:35
EECIV nie jest diagnozowalny żadnym ELMem. Stawiam browara, że ten kabel nie zagada z EECIV, co innego EECV bo to już standard OBD2.
Fordiag obsługuje stare EECIV ale tez wiele innych rzeczy, włącznie z najnowszymi modelami Forda. Diagnostyka urządzeń pokładowych, ABS, kody, testy silnika, programowanie wtrysków i inne.
WieSiu - RS niczym nie ruszysz, jego komp nie ma live daty, tak samo zresztą jak mój ECU w XR2i. Nie wiem czy nie postawie XR2i na kompie jak u Cidzeja/Seciora, zapodam przepływke z 2.0 i będę chociaż wiedział co w silniku się dzieje.
Bodzio82 - masz EGR, jeśli tak to na 99% masz EECV które zagada z ELM
Jest jeszcze jedna opcja - chinole skopiowali oryginalny kabel Fordowski VCM ROTUNDA. Nawet ta nazwa VCM by pasowała Ba nawet oprogramowanie jest dość podobne Widziałem ten sprzęt i widziałem soft więc możliwe, ze to właśnie klon VCMa.
Sprzęt Czecha jest bardzo mocno zabezpieczony, wątpię by chinolom chciało się go łamać. Co innego właśnie Rotunda która kosztowała 3-5tys zł zależnie od wersji
Fordiag obsługuje stare EECIV ale tez wiele innych rzeczy, włącznie z najnowszymi modelami Forda. Diagnostyka urządzeń pokładowych, ABS, kody, testy silnika, programowanie wtrysków i inne.
WieSiu - RS niczym nie ruszysz, jego komp nie ma live daty, tak samo zresztą jak mój ECU w XR2i. Nie wiem czy nie postawie XR2i na kompie jak u Cidzeja/Seciora, zapodam przepływke z 2.0 i będę chociaż wiedział co w silniku się dzieje.
Bodzio82 - masz EGR, jeśli tak to na 99% masz EECV które zagada z ELM
Jest jeszcze jedna opcja - chinole skopiowali oryginalny kabel Fordowski VCM ROTUNDA. Nawet ta nazwa VCM by pasowała Ba nawet oprogramowanie jest dość podobne Widziałem ten sprzęt i widziałem soft więc możliwe, ze to właśnie klon VCMa.
Sprzęt Czecha jest bardzo mocno zabezpieczony, wątpię by chinolom chciało się go łamać. Co innego właśnie Rotunda która kosztowała 3-5tys zł zależnie od wersji