Strona 1 z 1
wymiana paska rozrządu 1.4/1.6 8V
: 11 lut 2013, 23:29
autor: cidzej
nigdy tego nei robilem a tak sobie mysle zeby sie z tym zmierzyc - czy wystarczy, ze przekrece tak kola pasowe zeby byly na znakach a dalej zdejme pasek, wymienie napinacz, zaloze nowy (pilnujac aby kola pasowe byly na znaczkach i naciagne (ugiecie max centymetr lub max wykrecenie paska 90stopni w najdluzszym miejscu) wystaczy ?? czy musze najpierw szukac jakis GMP na pierwszym cylindrze etc ??
: 12 lut 2013, 06:36
autor: Yagr
cidzej, wystarczy. Jak to będziesz miał na wierzchu to zerknij czy uszczelniacz wału i pompa są suche - szkoda to rozbierać znowu za jakis czas...
: 12 lut 2013, 09:29
autor: cidzej
to jeszcze jakby ktos zapodal opis wymiany simmeringu i pompy i by bylo cacy

: 12 lut 2013, 09:35
autor: WieSiu
cidzej, simering to prosta sprawa, zdejmujesz kolka ktore przyslaniaja simering i zeby go wyciagnac wkrecasz w niego np wkreta do regipsu i wyszarpujesz. Nowy delikatnie wklepujesz tak zeby rownomiernie i bez zniszczen wszedl. A co do pompy wody,to co tu pisac, zdejmujesz, oczyszczasz powierzchnie przylegania, zakladasz nowa uszczelke i przykrecasz pompe

(czasem ludzie daja delikatnie silikonu zeby na pewno nic nie cieklo).
: 12 lut 2013, 09:54
autor: cidzej
mysalelm, ze te simering jest metalowy i trzeba go jakos wciskac/wybijac
no nic czyli nastepny miesiac - komplementacja czesci

: 12 lut 2013, 10:11
autor: WieSiu
cidzej pisze:ze te simering jest metalowy
na walkach jest metalowy pokryty guma
cidzej pisze:trzeba go jakos wciskac/wybijac
bo tak trzeba,ale jako ze stary mozesz zniszczyc,to se wkrec w niego wkreta i wyciagnij