Problem z Feaderem
Moderator: Moderatorzy
Problem z Feaderem
Witam . Mam takie pytanko , zamontowałem nowe radio JVC KDR 432 i wszystko ładnie gra tylko tak jak w temacie Feader działa tak samo jak Balance , od czego to może być spowodowane ??
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
zapewne pomylka lub przerobka na kablach
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
moze byc tak, ze prawy przedni z lewym tylnym czy cos podobnego
jezeli dobrze widze i kojarze to nie wiem czemu ty masz np dwa zielone ze soba polaczone do czarnego kableka
sprawdzilbym trop (pisze na podstawie zdjec tylko), ze masz 2x zielone z paskiem, 2 x pomaranczowe z paskiem z jednej wiazki, z drugiej widze 2x biale z paskiem i pewno szare lub jakies inne (wiecej nie widze ze zdjec) sa z paskiem (para) - jak tak jest to to sa zapewne glosniki i warto je sprawdzic, ale robisz to na wlasna odpowiedzialnosc lepiej to przetestowac na jakims starym niepotrzebnym radiu niz uwalic to
jezeli dobrze widze i kojarze to nie wiem czemu ty masz np dwa zielone ze soba polaczone do czarnego kableka
sprawdzilbym trop (pisze na podstawie zdjec tylko), ze masz 2x zielone z paskiem, 2 x pomaranczowe z paskiem z jednej wiazki, z drugiej widze 2x biale z paskiem i pewno szare lub jakies inne (wiecej nie widze ze zdjec) sa z paskiem (para) - jak tak jest to to sa zapewne glosniki i warto je sprawdzic, ale robisz to na wlasna odpowiedzialnosc lepiej to przetestowac na jakims starym niepotrzebnym radiu niz uwalic to
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
wzmaka nie mam podłączone bo go niema xd a te 2 kable polaczone w 1 to jest masa , wszystko robilem z opisem wtyczki co gdzie jak bylo i z opisem zamieszczonym na radiu xd niby wszystko jest git tylko wlasnie nie jestem pewny czy szare kable to sa (-) ale na 90 % tak jest bo kolorowe to zazwyczaj jest (+)
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
wlasnie ... zazwyczaj ... mnie co innego zaciekawilo, ze te zielone podobnie jak np pomaranczowe maja na sobie czarny pasek ... tylko ze na jednym kablu jest on cienszy a na drugim grubszy, hę ?esseii pisze: kolorowe to zazwyczaj jest
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
każdy kabel jest na boku izolacji opisany do czego służy. poza tym nie prościej było kupić przejściówkę Ford-JVC? mam nawet taką na zbyciu po starym radiu.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km